تهران- ایسکانیوز:  «علی شوکت» جزو معدود خوانندگان جوانی است که قدم در راهی متفاوت در دنیای موسیقی گذاشته است. او موسیقی را بخوبی می فهمد، گویی که این هنر در رگ و خون او جاری است. برای کلام در موسیقی ارزش قائل است و سعی دارد با وسواس خاصی در کارهایش عمل کند.

به گزارش ایسکانیوز، این بار نیز در اقدامی جالب به سراغ یکی از ترانه سراهای مطرح و با ذوق کشورمان، سرکار خانم «نیلوفر لاری پور» رفته تا تحولی مثبت را در آثارش به نمایش بگذارد. بدون شک حضور «نیلوفر لاری پور» که ترانه های ماندگاری در عرصه ی موسیقی دارد نقش بسزایی در این اقدام خواهد داشت.

ملودی و تنظیم این قطعه نیز که «بی خداحافظی» نام دارد کاری از خود «علی شوکت» است که برای میکس و مستر نهایی آن را به «رامین مظاهری» از جمله موزیسین های خوب کشورمان سپرده است و «شایان مجیدی» از نوازندگان جوان عرصه ی موسیقی نیز در این قطعه با نواختن گیتار به هنرنمایی پرداخته است.

«علی شوکت» با عنوان اینکه مشغول تهیه ی دومین آلبوم خود است، در خصوص محتوای کلی «بی خداحافظی» این چنین می گوید که: « این قطعه تمی عاشقانه و فضای متفاوتی با کراهای قبلی من دارد و داستان یک عشق را روایت می کند.»

وی همچنین در مورد همکاری اش با خانم «نیلوفر لاری پور» گفت: «آشنایی و همکاری با ایشان مایه افتخار من است و امیدوارم این همکاری بازتاب خوبی داشته باشد.»

در پایان نیز «علی شوکت» از همکاری با چهره های به نام دیگری همچون «یغما گلرویی» در عرصه ی ترانه خبر داد که در بزودی اخبار مربوط به این همکاری ها نیز منتشر خواهد شد.

در ادامه قطعه ی «بی خداحافظی» را از این رسانه دانلود کرده و گوش نمایید.
کد خبر: 234488

وب گردی

وب گردی