ایسکا نیوز:عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت : طرف مذاکره کننده غربی  بداند اگر می‌خواهند به نتیجه برسند باید سیاست‌های تحریمی خود را کنار بگذارند.


تخت روانچی در حاشیه مراسم ختم والده رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران،در تصریح مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات خوبی داشتیم و اکنون به مرحله‌ای رسیدیم که نیاز به تصمیم‌گیری جدی دارد و امیدوارم طرف مقابل بتواند تصمیم مناسبی بگیرد.


تخت روانچی پیش‌بینی  مذاکرات  مبنی بر  رسیدن به توافق را سخت دانستو بیان کرد: امیدواریم به نتیجه برسیم و البته این موضوع به طرف مقابل بستگی دارد که واقعیات را بپذیرد و  طرف مقابل بداند اگر می‌خواهند به نتیجه برسند باید سیاست‌های تحریمی خود را کنار بگذارند.


وی  عنوان کرد: ما در مذاکرات شاهد این بودیم که کشورها و طرف مقابل مواضع خود را با یکدیگر تنظیم کردند و اختلافات نیز بسیار کم شده اما یکی دو مورد اساسی همچنان باقی مانده که امیدواریم به نتیجه برسیم.


عضو تیم مذاکره کننده هسته ای  در پاسخ به اینکه در مذاکرات فقط موضوع هسته‌ای مطرح بوده است یا خیر؟ گفت: این مذاکرات صرفا هسته‌ای است زیرا ما نه مجازیم و نه اجازه می‌دهیم مباحث دیگری مطرح شود.


کد خبر: 244159

وب گردی

وب گردی