ایسکانیوز: محور هراز به دنبال رانش شب گذشته زمین بازگشایی شد اما تردد هرگونه خودروی سنگین و کامیون در محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع است
شب گذشته محور هراز به دلیل رانش زمین، مسدود شد که خوشبختانه با تلاش عوامل راهداری، در حال حاضر این جاده باز می‌باشد و تردد در آن جریان دارد.
با توجه به عرض کم این محور، تردد خودروهای سنگین و کامیون‌ها از جاده هراز ممنوع اعلام شد و تمامی خودروهای سنگین و کامیون‌ها حتی حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز برای تردد به جاده فیروزکوه هدایت شدند و تا اطلاع ثانوی تردد هرگونه خودروی سنگین از این محور، ممنوع است.
با توجه به ادامه دار بودن موج بازگشت مسافران نوروزی و اضافه شدن بار ترافیک برگشت برای فردا، مقرر شد تا از ساعت 14 فردا (جمعه 7 فرودین)، جاده چالوس از مرزن‌آباد به کرج، به صورت یک‌طرفه شود و تردد خودروها در مسیر مقابل ممنوع است.
در حال حاضر با توجه به بارش باران و برف در اغلب محورهای مواصلاتی کشور، راه‌های و جاده‌ها از شرایط لغزنده‌ای برخوردارند و از این رو به دلیل عدم توجه رانندگان به الزامات رانندگی در شرایط برفی و بارانی و بی توجهی به سرعت مطمئنه، شاهد افزایش تصادفات زنجیره‌ای و واژگونی در روزهای اخیر بودیم.
کد خبر: 244341

وب گردی

وب گردی