تهران- ایسکانیوز: فیلم سینمایی «ایران برگر» در حالی در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به نمایش درآمد که عوامل این فیلم با خوشه‌های گندم به میان دانشجویان رفتند و این خوشه‌ها را به آنها هدیه دادند.
به گزارش ایسکانیوز، فیلم سینمایی جدیدترین اثر «مسعود جعفری جوزانی» و با حضور این کارگردان، «محمدهادی کریمی» نویسنده فیلمنامه و «فتح‌الله جعفری جوزانی» تهیه‌کننده و بازیگر، ساعت 30/13 بعدازظهر دیروز سه‌شنبه در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران روی پرده رفت و مورد استقبال بی‌سابقه مدیریتی‌ها قرار گرفت.

12
بعد از نمایش «ایران برگر»  «مسعود جعفری جوزانی» کارگردان این فیلم در سخنان کوتاهی گفت: من بیشتر خودم را معلم می‌دانستم؛ ولی خُب الان نزدیک به 10 سال که دیگر درس نمی‌دهم، دو سال در بیرون از کشور و 16 سال هم در دانشگهاه‌های تهران درس داده‌ام و خوشبختانه دانشجویان و فیلمسازهای خوبی از آن بیرون آمده‌اند.

13
وی همچنین گفت: امروز اشتیاق زیادی داشتم که به دانشگاه بیایم و یکبار دیگر یاد زمان دانشجویی خودم بیفتم. اینجا را خیلی دوست دارم و یکی از جاهایی که به شدت دلم می‌خواست حضور داشته باشم بین شما دانشجویان است؛ که من را یاد جوانی خودم می‌اندازد و یاد شور و شوقی که به آینده داشتم.

191
کارگردان فیلم سینمایی «ایران برگر» در پایان اظهار داشت: یک نگرانی دارم و آن هم این واژه‌هایی است که از طرف آدم‌های عبوس دائماً تکرار می‌شود که نمی‌‌شود، نمی‌شود و اینکه بچه‌هایی که اکثراً دوروبر من هستند از فامیل و غیره، مشکل و معضل کار است، چیزی که طبق قانون اساسی وظیفه همه دولتهاست که کار ایجاد بکنند؛ این حق هم جوان و هم شهروند ایرانی است که کار و مسکن داشته باشد؛ این را برای همه شما آرزو می‌کنم.

15
دکتر «محمدهادی کریمی» فیلمنامه‌نویس فیلم سینمایی «ایران برگر» نیز در بخشی از این برنامه گفت: خیلی خوشحالیم که این فیلم در دانشگاه مدیریت دانشگاه تهران روی پرده رفت؛ چون آقای جوزانی منتخب واقعی مردم را آقای مدیر انتخاب کردند و برگزیدند، آقای مدیر نماد همان کسی است که می‌تواند مدیریت و تدبیر کند. آینده، آینده گندم است؛ آینده، آینده نان است و جوان کار می‌خواهد.
در پایان این برنامه، دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به افتخار نمایش «ایران برگر» و عوامل این فیلم در میان خود، کیکی را آماده کرده بودند که با تصویر پوستر «ایران برگر» تزیین شده بود و آن را به «مسعود جعفری جوزانی» هدیه کردند که وی نیز با بریدن این کیک، همه دانشجویان حاضر در سالن را به صرف آن دعوت کرد.
کد خبر: 250307

وب گردی

وب گردی