تهران- ایسکانیوز: مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور در پشت صحنه مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به کارگردانی الله‌کرم رضایی‌زاده، از مراحل مختلف تولید این فیلم مستند که درباره‌ی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی است، بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، روز گذشته (جمعه 28 فروردین ماه 94) سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد همراه با مجید مغنیان (معاون اداری- مالی و حقوقی)، شهنام صفاجو (مدیر روابط عمومی) و دو تن از تهیه‌کنندگان ارشد سینمای مستند ایران (علیرضا حسینی و رضا خوشدل) با حضور در لوکیشن تالاب انزلی، از نزدیک در جریان مراحل ساخت مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» قرار گرفتند.

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و استقلال، دیگر لوکیشن این فیلم مستند ورزشی بود که صحنه‌هایی از آن، با حضور مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و گروه همراه جلوی دوربین رضایی‌زاده رفت.

در جریان این سفر، طباطبایی‌نژاد دقایقی هم با امیر قلعه‌نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفتگو کرد تا در آینده، امکان ساخت مستندی حرفه‌ای درباره‌ی باشگاه استقلال و پرتره‌هایی از بزرگان این تیم پُرطرفدار فراهم آید.

دیدار و گفتگو با دکتر فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان هم از دیگر برنامه‌های مدیرعامل مرکز گسترش در سفر به بندرانزلی بود که ظهر دیروز (جمعه 28 فروردین ماه) انجام شد.


کد خبر: 251376

وب گردی

وب گردی