تهران-ایسکانیوز: رئیس کمیته داوران گفت: به دنبال برطرف کردن مشکل مالی داوران هستیم

فریدون اصفهانیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز گفت: سازمان لیگ فعلا نمی تواند بودجه داوران را تأمین کند و حق و حقوقشان را پرداخت کند. به دنبال تعامل هستیم که بتوانیم این مشکل را هر چه زودتر برطرف کنیم.

وی افزود: داورانی که در لیگ برتر سوت می زنند تا این لحظه هیچ حق و حقوقی دریافت نکرده اند تنها کاری که ما توانستیم انجام دهیم این بود که حقوق داوران را افزایش دهیم و از 750 هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان افزایش یافته است و این قانون در هیئت رئیسه سازمان لیگ هم تصویب شده و به محض اینکه سازمان لیگ بودجه اش کامل شود بر اساس این قانون مطالبات داوران را به حسابشان واریز خواهد کرد.

وی ادامه داد: درست است که داوران فعلا هیچ پولی دریافت نکردند اما اگر بخواهند  اعتصاب کنند اصلا کار درستی نیست و با توجه به شناختی که از جامعه داوری داریم آنها به چنین کاری روی نخواهند آورد.

رئیس کمیته داوران تأکید کرد: فیلم بازی استقلال و ملوان هنوز به دپارتمان نرسیده است و به محض بازبینی فیلم صحنه های مشکوک را بررسی خواهیم کرد و اگر داور اشتباهاتی در قضاوتش داشته باشد طبق آیین نامه با او برخورد خواهد شد.
کد خبر: 251887

وب گردی

وب گردی