تهران-ایسکانیوز: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته اداره پست در ایام برگزاری نمایشگاه تخفیف ویژه‌ای به بازدیدکنندگان و ناشران ارایه می‌دهد و شهروندان تهرانی می‌توانند کتاب‌های خود را در روز خریداری در درب منازل تحویل بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز، مسئولان شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران جلسه‌ای با مدیرکل اداره پست تهران و مدیرکل منطفه 15 پست تهران برگزار کردند. در این جلسه مقرر شد، اداره پست تهران در نمایشگاه بیست و هشتم خدمت رسانی خود را افزایش دهد و تخفیف ویژه به بازدیدکنندگان و ناشران ارایه شود.

بر اساس خدمات جدید اداره پست تهران، شهروندان تهرانی از این پس می‌توانند بسته‌های خریداری شده را همان روز درب منزل تحویل بگیرند.

IMAGE635024216572322264

همچنین به مانند سنوات گذشته، ناشران، مسئولان دانشگاه‌ها، مسئولان حوزه‌های علمی و کتابخانه‌ها می‌توانند با حداقل قیمت، ظرف چند روز کتاب‌های خریداری شده در نمایشگاه را تحویل بگیرند.

بر اساس این گزارش پیش‌بینی شده است تا  در صورت فراهم شدن شرایط زیرساختی، تعداد دفاتر پست مصلی به 4 واحد افزایش پیدا کند.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 
کد خبر: 252762

وب گردی

وب گردی