تهران-ایسکانیوز: آمادیو، نماینده unido در ایران امروز در مراسم گرامیداشت روز زمین پاک و معرفی واحدهای صنعتی و خدماتی  که صبح امروز در سالن همایش های حفاظت از محیط زیست برگزار شد گفت: ایران در راه تدوین سیاست های خود در رابطه با تغییرات آب وهوایی است.


آمادیو
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، آمادیو، نماینده unido در ایران در مراسم روز زمین پاک گفت: سبز کردن صنعت به طور کلی فرصت مناسبی برای کارآفرینی، کاهش تاثیرات آب و هوایی، توسعه و انتقال تکنولوژی ایران است.
او در ادامه گفت: صنعت سبز بسیار موقعیت مناسبی است اگر که سیاست های مناسب در این رابطه به کار گرفته شود. علاوه بر اینکه سیاست مناسب نیازمند نیروی وادار کننده اجرایی هم هست.
آمادیو در مورد مقرون به صرفه بودن این سیاست ها گفت: محتوای اولیه به کارگیری این سیاست ها مقرون به صرفه بودن صنعت است.
نماینده unido افزود: در رابطه با صنعت سبز وقتی صحبت از سرمایه گذاری به میان می آید به فواید و مضرات آن هم باید توجه شود.
او ادامه داد: ایران در راه تدوین سیاست های خود در رابطه با تغییرات آب وهوایی است و در برنامه ای که در ماه دسامبر در مونترال برگزار می شود، ارائه می دهد.
آمادیو افزود: با به کار گیری صنعت سبز انگیزه برای بهینه سازی و رقابت هم ایجاد می شود.
او در ادامه خاطر نشان کرد: در نتیجه یکی از مواردی که باید بگویم کاهش اثرات آب و هوایی است که در حال اجراست و این دومین پروژ ه ای است که بین unido و سازمان محیط زیست ایران برای حمایت از تولیدات صنعت سبز انجام می شود.


کد خبر: 253233

وب گردی

وب گردی