تهران-ایسکانیوز:اردوی تجربیِ اهل قلم، با عنوان «پیاده تا دریا» با حضور شاعران، نویسندگان، روزنامه نگاران و اهالی قلم برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، این برنامه روز سه شنبه، نوزدهم خرداد ماه سال جاری از تهران آغاز خواهد شد و حاضران در اردوی «پیاده تا دریا»، مسیر تهران تا روستای نیتل واقع در شهرستان نوشهر را با پای پیاده طی خواهند کرد.

این برنامه روز جمعه، پس از حضور اهل قلم در یکی از سواحل نوار شمالیِ کشور، روز 22 خرداد ماه به پایان خواهد رسید و شرکت کنندگان در اردوی پیاده روی تهران تا دریا، با اتوبوس به مبدا، (تهران) بازخواهند گشت. شرکت کنندگان برنامه پیاده تا دریا برای حضور در این اردوی تجربی تا روز اول خرداد ماه فرصت دارند، با مراجعه به سایت بنیاد به آدرس (adabiatirani.com) یا ارسال نام، نام خانوادگی و کدملی به شماره پیامک (300073914) نام نویسی کرده و پس از احراز صلاحیت برای حضور در اردو، مبلغ 150 هزار تومان به حساب بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان واریز کنند.

-

 

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، برای دانشجویان، اهالی قلم، روزنامه نگاران و خبرنگاران بسته های تخفیفی نیز در نظر گرفته است. گفتنی است این برنامه دومین اردوی تجربی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان است که با حضور اهالی قلم برگزار می شود. برگزارکننده، پیش از این نویسندگان، شاعران و روزنامه نگاران را به سفر تجربی مکران، واقع در استان سیستان و بلوچستان اعزام کرده بود.

 
کد خبر: 253451

وب گردی

وب گردی