تهران-ایسکانیوز: رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) بیان کرد: پسر من وکیل است و مدرک کارشناسی حقوق خودش را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز دریافت کرده، دخترم هم مدرک کارشناسی ارشد یعنی حقوق بین الملل خودش را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات کسب کرده است.

بهمن کشاورز، رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در رابطه با نقش دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کیفیت آموزش و علمی در کشور به خبرنگار ایسکانیوز گفت: این موضوع در صلاحیت من نیست که بخواهم اظهار نظری داشته باشم بلکه در صلاحیت متخصصین آموزش علمی در کشور است، اما به نظر من دانشگاه آزاد اسلامی در کشور وحدت ملی ایجاد کرد. زیرا هنگامی که دانشجویی از یک نقطه کشور به یک نقطه دیگر برای تحصیل می رود باعث وابستگی و پیوستگی در سطح کشور می شود و در بسیاری از نقاط، دانشگاه آزاد اسلامی ساختار و ذهنیت مردم یک منطقه را تغییر داد در حالی که دانشگاه دولتی با این ابعادی که گفتم امکان ورود نداشت و دانشگاه آزاد اسلامی توانست برخی کمبود ها را در کشور پر کند.

jk9en08xsvija1rju28

این وکیل پایه یک دادگستری پیشنهادی برای همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با کانون های وکلا در کشور داشت و گفت: به نظر من یکی از کارهایی که در گذشته بر روی آن مطالعه شده و قطعا نقش موثری در کشور دارد کلینیک های حقوقی است.

رئیس اسکودا تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با کانون های وکلا در کشورهمکاری خوبی داشته باشد بدین معنا که تعدادی از دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مربوطه که وکیل هم نیستند تحت نظر وکلایی برای پاسخگویی به سوالات مردم حضور داشته باشند تا اشتباه نکنند. همچنین یک وسیله ای ارزان و فوری برای مردم به وجود آید. زیرا دانشگاه آزاد اسلامی در تمام نقاط کشور حضور فعالی دارد.

این حقوقدان تاکید کرد: این همکاری بین دانشگاه آزاد و کانون وکلا برای ایجاد کلنیک های حقوقی می تواند مفید واقع شود. برای همین من می توانم با کانون های سراسر کشور برای عملیاتی کردن این برنامه صحبت کنم که به احتمال قوی کانون ها از این همکاری استقبال خوبی خواهند کرد.

 
کد خبر: 255186

وب گردی

وب گردی