سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: تاسیس کلینیک مشاوره و روانشناسی دانشگاهی در پیشگیری از ازدیاد ناهنجاری‌ها و آسیب دیدن دانشجویان و ایجاد فضای آرام بخش برای تحصیل آنان موثر خواهد بود.

دکتر طاهره میرساردو با توجه به اهمیت جایگاه حوزه معاونت دانشجویی و نقش موثر و اثرگذار این حوزه برای تبیین خدمات دانشگاه و افزایش رضایتمندی و انعکاس خدمات و ایجاد محیط امن و آرام بخش برای دانشجویان و اثربخشی فارغ التحصیلان در جامعه و عرصه های ملی و بین المللی برنامه های برنامه ها و سیاست های آتی این حوزه را ابلاغ کرد.

میرساردو، تقویت هسته مشاوره و توسعه دامنه فعالیت آن به ویژه ایجاد دفتر مشاوره در دانشکده دامپزشکی، توسعه خدمات مشاوره و پیگیری تاسیس کلینیک مشاوره و روانشناسی دانشگاهی با توجه به فراگیر شدن ناهنجاری ها و آسیب دیدن دانشجویان افزود: خدمات این دفتر می تواند پیشگیری از ازدیاد این آسیب ها کرده و دانشجویان در فضای آرام بخش تحصیل کنند.

وی اهتمام به ارتقای کیفیت خدمات دانشجویی و تکریم ارباب رجوع را یادآور شد و تقویت به رونق و توسعه تربیت بدنی و شناخت افراد مستعد و علاقه‌مند به شرکت در مسابقات منطقه ای و ملی و تشکیل کمیته ورزشی و تدوین برنامه کاری برای رونق و افتخار آفرینی ورزشی را حائز اهمیت برشمرد.

میرساردو تشکیل کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانشجویی را یادآور شد و افزود: این کمیته می تواند بسیاری از زمینه های ناهنجاری راشناسایی و دانشجویان را از گزند آنها نجات بخشد.

وی بر فعال سازی کانون های فارغ التحصیلان و هلال احمر و پیگیری و تشکیل کارگاه خلاقیت ونوآوری و ایده پروری در راستای تربیت نخبه پروری تاکید کرد و افزود: این امر نیازمند همکاری و تعامل جدی با معاونت پژوهشی و آموزشی میسر خواهد شد.

سرپرست واحد گرمسار اطلاع رسانی به موقع از آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل های ارسالی از سازمان مرکزی، همچنین همکاری همه جانبه با معاونت فرهنگی اجتماعی جهت تدوین برنامه های فرهنگی و تفریحی برای دانشجویان، رعایت دقیق بخشنامه های مربوط به صدور گواهینامه موقت تحصیلی، دانشنامه، نظام وظیفه، گواهی اشتغال به تحصیل، پرهیز از واگذاری گواهینامه یا دانشنامه به غیر از فارغ التحصیلان را متذکر شد.

وی افزود: نظارت جدی و مستمر بر سرویس های ایاب و ذهاب دانشجویان و انتظام امور خوابگاه ها در افزایش سطح رضایت مندی، امنیت، سلامت روحی و روانی، اخلاقی و جسمانی دانشجویان موثر خواهد بود.
کد خبر: 256172

وب گردی

وب گردی