تهران-ایسکانیوز: 5 بازی، تنها 3 امتیاز و سقوط به رتبه ششم باعث شده بسیاری از آینده استقلال بدون امیر قلعه نویی صحبت کنند. با این حال هیأت مدیره آبی پوشان و در صدر آنها مدیرعامل این تیم با وجود نتایج ضعیف و حتی شکست مقابل رقیب دیرینه از سرمربی تیم حمایت کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، با نزدیک شدن به هفته های پایانی، خبر اخراج قلعه نویی جدی تر شده و حتی از دو گزینه برای جانشینی ژنرال نام برده می شود. دراگان اسکوچیچ که دو فصل موفق را با ملوان و فولاد سپری کرده، نفر اول طرفداران مربی خارجی برای حضور روی نیمکت آبی پوشان است. اما کاپیتان اسبق استقلال که روزهای خوشی را با نفت تهران سپری می کند مهم ترین آلترناتیو قلعه نویی محسوب می شود. هر چند او این موضوع را بارها تکذیب کرده اما شنیده ها از جلسات هیأت مدیره استقلال، حکایت از صحبت درباره قطع همکاری با امیر قلعه نویی در پایان فصل و گزینه های جانشینی او دارد.

بهرام افشارزاده در گفت و گو با ایسکانیوز همچنان سیاست تکذیب را در پی گرفته و موضوع جلسه اخیر را مسئله دیگری دانست.  مدیرعامل آبی پوشان در خصوص حضور اسکوچیچ یا منصوریان به جای قلعه نویی گفت: «در این جلسه هیچ صحبتی در خصوص حضور این دو مربی انجام نشد. چون ما اصلا به فکر تعویض قلعه نویی نیستیم.» او اضافه کرد: «موضوع جلسه در مورد واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی بود.»

البته نتایج پرافتخارترین مربی لیگ برتر در 3 بازی آخر فصل به خصوص در داربی قطعا در سرنوشت او برای فصل بعد تاثیر زیادی خواهد داشت.
کد خبر: 256900

وب گردی

وب گردی