تهران_ایسکانیوز؛ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه 51 درصد از طرح های مسکن مهر به اتمام رسیده است،گفت: اتمام 470 هزار واحد و تحویل آن در دولت یازدهم کار کمی نیست.

به گزارش ایسکانیوز، احمد اصغری مهرآبادی در نشست خبری، افزود: تاکنون یک میلیون و 480 هزار واحد از طرح های مسکن مهر افتتاح و به بهره برداری رسیده است که از آن تعداد، 480 هزار واحد آن محوطه سازی و تحویل شده است.

وی،با بیان اینکه 64 هزار واحد از طرح های مسکن مهر تا آخر این ماه تحویل خواهد شد،گفت: حدود یازده هزار و 300 واحد مسکونی در استان فارس چهارشنبه این هفته تحویل داده خواهد شد.

مهرآبادی،افزود: با توجه به اینکه از اواخر سال 91 به لحاظ تامین منابع مالی طرح های مسکن مهر با افت مواجه بود و از مهر سال 92 به علت توانایی پرداخت متقاضیان و افزایش متقاضیان شاخص عملکرد و پیشرفت پروژه های مسکن مهر سیر صعودی پیدا کرد امروز می توانیم بگوییم کار مسکن مهر به طور جدی دنبال خواهدشد و با پیگیری وزیر مسکن، راه و شهرسازی تمام موانع از سر راه این طرح برداشته خواهد شد.

وی،گفت: اتمام 470 هزار واحد و تحویل آن در دولت یازدهم کار کمی نیست، زیرا تاکنون یک میلیون و 800 هزار نفر سرپناه پیدا کرده اند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه قرار است امسال 450 هزار واحد از طرحهای مسکن مهر به صورت اقساطی فروخته شود، افزود: تاکنون 42 درصد از واحدها تکمیل و تحویل شده یعنی یک میلیون و 430 هزار واحد از فروش اقساطی بوده که در دولت یازدهم انجام گرفته است.

مهرآبادی، درباره وصول مبالغ مسکن مهر،گفت: تا به حال 5 میلیارد و 500 هزار میلیون تومان از پرداختی های مردم بوده که 3 میلیارد و 814 میلیون تومان در دولت تدبیر و امید وصول شده و مابقی در دولت نهم و دهم پرداخت شده است.

وی، در ادامه با اشاره به اسناد اعیانی صادرشده در طرحهای مسکن مهر هم افزود: تاکنون 49 درصد از اسناد اعیانی در دولت یازدهم و 51 درصد اسناد اعیانی در دولت قبل صادر شده است.
کد خبر: 257025

وب گردی

وب گردی