تهران-ایسکانیوز: مایکل جونز استاد سابق کالج سنت ماری آمریکا در جمع دانشجویان و استادان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا، ایران را رهبر آزادی جهان دانست.

تهران-ایسکانیوز: مایکل جونز استاد سابق کالج سنت ماری آمریکا در جمع دانشجویان و استادان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا، ایران را رهبر آزادی جهان دانست.




مایکل جونز محقق و تحلیلگر آمریکائی که به دعوت گروه آموزشی علوم سیاسی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا در جمع دانشجویان و استادان با موضوع ریشه‌شناسی آمریکائی، صهیونیستی جریان داعش سخنرانی کرد، گفت: داعش زائیده آمریکا و اسرائیل است و مبنای تشکیل آن پوچ گرائی حاصل از تبلیغات فیلم‌های هالیوودی است.


این محقق آمریکائی اظهار کرد: جریان داعش نقطه تلاقی و اتصال افرادی است که با ملیت های مختلف به هیچ چیزی اعتقاد ندارند و تنها به کسب قدرت از هر طریقی فکر می‌کنند.


وی ادامه داد: فهم آمریکایی ها از ایران و ایرانی ها بر اساس آن چیزی است که فیلم های جهت دار هالیوودی در آمریکا تبلیغ کرده‌اند لذا شناخت صحیحی از جامعه ایرانی‌ها در آمریکا وجود ندارد.

جونز درباره ارتباط فیلم های هالیوود و جریان داعش بیان کرد: جریان داعش و ساخت فیلم‌های هالیوود دو ابزار و وسیله در دست دولت آمریکا و اسرائیل برای سرنگونی حکومت هایی است که خلاف میل آنها عمل می‌کنند.

این تحلیلگر آمریکائی حوادث انتخابات سال ۲۰۰۹ ایران را نتیجه دخالت آمریکا از طریق ساخت دو فیلم از سوی هالیوود قبل از انتخابات برای تاثیرگذاری بر مردم ایران و تشویق آنان به ایجاد هرج و مرج به منظور ساقط کردن حکومت ایران بیان کرد.

استاد سابق کالج سنت ماری اظهار کرد: ایران به دلیل وجود ولایت فقیه و ظهور انقلاب سال ۱۹۷۹ تنها کشوری است که در مقابل تهاجم فرهنگی هالیوود و انقلاب جنسی دهه ۱۹۶۰ آمریکا برای ترویج فساد و فحشا عکس العمل نشان داده است و این مقاومت تا امروز ادامه دارد.

جونز با توجه به بحران ایجاد شده در آمریکا از ناحیه صهیونیست‌ها افزود: نتانیاهو بدون دعوت قبلی در کنگره آمریکا بر علیه بیانیه لوزان سوئیس سخنرانی می‌کند و برای رئیس جمهور آمریکا خط و نشان می‌کشد چون صهیونیستهای آمریکا ثروتمند‌ترین افراد جامعه هستند و با قدرت پول در تمام امور دخالت می‌کنند.

سردبیر مجله جنگ‌های فرهنگی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در باره نقش و جایگاه ایران در نظم نوین جهانی گفت: من معتقدم ایران نقش رهبری دارد و رهبر آزادی جهان هم محسوب می‌شود.

 



کد خبر: 257303

وب گردی

وب گردی