تهران-ایسکانیوز: آخرین جلسه شورای راهبردی همایش بین المللی حافظ عصر امروز سه شنبه 8اردیبهشت در ساختمان دایره المعارف بزرگ اسلامی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ادبیات ایسکانیوز، درابتدای این نشست اعضای علمی راهبردی همایش حافظ به پیشنهاد دکتر مهدی ماحوزی به دفتر مدیر دایره المعارف بزرگ اسلامی رفتند تا از همکاری های این نهاد و سید کاظم موسوی بجنوردی تشکر کنند. در این جلسه دکتر علی اصغر دادبه و دکتر مهدی ماحوزی گزارشی درباره جلسات آمادگی همایش بین المللی حافظ ارائه دادند.


fine2


پس از این نشست آخرین جلسه شورای راهبردی همایش بین المللی حافظ برگزار شد و تصمیمات نهایی درباره جزئیات این همایش اتخاذ شد. در این جلسه مهدی ماحوزی، امیرحسین ماحوزی، حسین منوری و ... هرکدام به ارائه توضیحاتی پرداختند.


محمد افشین وفایی، علیرضا جعفری، علی اصغر دادبه، توفیق سبحانی، سید علی محمد سجادی، ایرج شهبازی و محمود طاووسی و ... بخشی از اعضای شورای علمی راهبردی این همایش نیز در این جلسه حضور داشتند.


گفتنی است همایش بین المللی حافظ از 15 تا 18 اردیبهشت در تهران و شیراز توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. همچنین نشست مطبوعاتی این همایش فردا ساعت 10 صبح در دانشگاه علوم تحقیقات برگزار می شود.





کد خبر: 258096

وب گردی

وب گردی