رستگار رییس فدراسیون جودو گفت: در مسابقات جایزه بزرگ شرکت میکنیم تا سهمیه های المپیک را به دست آوریم.

محمد علی رستگار رییس فدراسیون جودو در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت:در حال حاظر تیم نوجوانان و جوانان در اردو هستند و از هفته آینده تیم بزرگسالان هم جهت آمادگی درمسابقات قهرمانی به اردو دعوت می شوند.

رستگار با اشاره به مسابقات قهرمانی بزرگسالان در کویت گفت: تیم ما برای کسب سهمیه المپیک در این مسابقات حضور می یابد و این مسابقات یکی از مسابقات مهم برای ما به شمار می آید.

سال جدید، سال

وی ادامه داد و گفت:  هفته آینده مسابقات قهرمانی جوانان کشور در سمنان برگزار می شود و نفرات برتر بلافاصله به اردو دعوت می شوند .

رییس فدراسیون جودو اضافه کرد: اواخر شهریور ماه مسابقات جوانان و نوجوانان قهرمانی آسیا در تایند برگزار می شود و این افراد برای آمادگی در مسابقات به اردو دعوت می شوند ؛ همچنین مرداد ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان تیم به بوسنی و هرزگوین اعزام می شوند.

رستگار با اشاره به تغییرات در کادر فنی گفت: ترکیب کادر فنی بزرگسالان مشخص شده و آقای مجید زارعیان به عنوان سرمربی مشغول به کار شده اند ؛ در تیم جوانان هم آقای میران تا پایان مسابقات جهانی به کار خود مشغول خواهند بود و با توجه به مشغله کاری آقای داوود میقانی و علی رغم تلاش ما در جهت حفظ ایشان در جهت ماندن تصمیم گرفته شد که آقای عطا الله عباس نژاد مسولیت هدایت نوجوانان را بر عهده بگیرند.

وی اضافه کرد : در کنار هر 3 رده سنی مربیان کره ای نیز حضور دارند تا به پیشرفت تیم ها کمک کنند.

رستگار در پاسخ به نحوه کسب سهمیه در مسابقات المیپک گفت: تا پایان می 2016 (خرداد ماه سال 95) سعی داریم تا چند ورزشکار که شانس کسب سهمیه دارند را در مسابقات جایزه بزرگ شرکت دهیم؛ تا امتیاز کسب کنند و جزء 22 نفر رنکینگ وزن خودشان باشند و بتوانیم با عملکرد مناسب سهمیه های المپیک را کسب کنیم.
کد خبر: 261353

وب گردی

وب گردی