تیم فوتبال ستارگان ایران که متشکل از فوتبالیست های سابق و هنرمندان است می بایست به زودی مقابل یاران فیگو به میدان بروند اما اختلافات در این تیم بالا گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که تنها یک هفته تا بازی تیم منتخب ستارگان ایران و جهان باقی است، از تیم منتخب ستارگان ایران بوی تند اختلاف می آید.پس از آن که با دعوت علی کریمی به تمرینات، علی دایی کشیدگی عضله و اردوی صبا در اردبیل را بهانه کرد و از حضور در این بازی کنار کشید، حالا شایعه شده بر سر اعلام لیست بازیکنان در این بازی اختلاف نظر پیش آمده است.

گویا علی پروین که مدیر این تیم است لیست 30 نفره ای را آماده کرده بود تا به رسانه ها بدهد و 30 بازیکن را به تمرین امروز تیم منتخب ستاره ها دعوت کند اما حسین یاریار تلاش می کند جلوی لیست پروین را بگیرد تا برخی هنرمندان از این که در لیست نیستند، دلخور نشوند. یاریار به چند رسانه پیغام داد این لیست را منتشر نکنند چون لیست نهایی نیست!

ابتدا نام هایی که پروین در اختیار رسانه ها قرار داد را مرور کنید؛احمدرضا عابدزاده، افشین پیروانی، یحیی گل محمدی، محمد خاکپور، علی کریمی، حمید استیلی، جواد نکونام، مهدی مهدوی کیا، علی دایی، کریم باقری، ابراهیم میرزاپور، علی رضا نیکبخت، وحید هاشمیان، محمدرضا مهدوی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، مهدی هاشمی نسب، مجید نامجو مطلق، فرهاد مجیدی، جواد زرینچه، محمد نوازی، بهروز رهبری فرد، عادل فردوسی پور، احسان علیخانی، کامران نجف زاده، محسن تنابنده، سیدجواد هاشمی و علی جوادی.

گویا نیما نکیسا و محمد پنجعلی هم در این لیست بودند که نام شان از لیست خارج شد. انگار آنچه باعث شده یاریار مانع انتشار فراگیر لیست شود این است که برخی هنرمندان به حضور گسترده ستاره های فوتبال اعتراض دارند و می گویند این بازی زیرنظر باشگاه هنرمندان برگزار می شود و باید بین ستاره های فوتبال و سینما تناسبی وجود داشته باشد.

602/602
کد خبر: 322397

وب گردی

وب گردی