معاون اداری مالی دانشگاه آزاد از انتخاب کارمندان نمونه غیرعضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار در سراسر کشور خبر داد.

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد از انتخاب کارمندان نمونه غیرعضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار در سراسر کشور خبر داد.



مرتضی احسانی معاون اداری مالی دانشگاه آزاد، ضمن تبریک میلاد با سعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) ، گفت: همزمان با چهارم شهریور ماه ، سالروز گرامیداشت روز کارمند و به منظور تجلیل از خدمات کارکنان نمونه واحدها، مراکز آموزشی، سازمان سما و سازمان مرکزی، دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، بخشنامه شیوه نامه انتخاب کارکنان نمونه صادر شد.


وی افزود: بخشنامه مذکور بنا به پیشنهاد حوزه ریاست و روابط عمومی در جلسه هیات رئیسه مصوب شد که طبق آن مسئولان مربوطه موظف اند در چارچوب قوانین و مقررات حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری نسبت به انتخاب کارمندان نمونه اقدام کنند.


معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب کارمند نمونه بر اساس شاخص های اعلام شده و از میان کلیه کارکنان رسمی یا قراردادی غیربازنشسته دارای مجوز استخدامی که به طور تمام وقت در دانشگاه اشتغال دارند صورت می گیرد.


احسانی ادامه داد:تقدیر از کارکنان نمونه در واحدهای کوچک و متوسط شامل یک نفر، واحدهای بزرگ و بسیار بزرگ دو نفر، واحدهای جامع سه نفر و سازمان مرکزی پنج نفر خواهد بود.


وی افزود: از افراد برگزیده در مراسمی با حضور ریاست محترم دانشگاه که در پایان نیمه اول مهرماه سال جاری به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان و کارمندان برگزار می شود، با اهدای هدایایی به صورت کشوری تجلیل به عمل خواهد آمد .


معاون مالی اداری دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به بیان برخی شاخص های انتخاب کارمند نمونه پرداخت و گفت: حسن شهرت، وجدان کاری خلاقیت و نوآوری، کاردانی و مهارت، حسن معاشرت با همکاران و ارباب رجوع، مسئولیت پذیری و... ازجمله شاخص ها به شمار می رود.


وی همچنین از اجرای طرح انتقال خون در سازمان مرکزی دانشگاه همزمان با روز کارمند خبر داد و گفت: خوشبختانه اجرای این طرح تا کنون با استقبال بالای کارکنان روبرو شده است.


20101




کد خبر: 327115

وب گردی

وب گردی