از سوی رئیس کل نظام پزشکی کشور، یکی از پزشکان و عضو هیات علمی گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مراسمی به عنوان پزشک نمونه معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد شاهرود، در آیین تقدیر از پزشکان شهرستان شاهرود که با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود ، امام جمعه ، جمعی از مسئولان شهرستان و نیز پزشکان ، دندانپزشکان ، داروسازان و خانواده های آنها در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد از دکتر مهناز نوری از اعضای هیات علمی و رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به عنوان پزشک نمونه ی معرفی شده از سوی سازمان نظام پزشکی کشور تجلیل شد و تقدیر نامه ای که به امضای دکتر علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران رسیده بود به وی اهدا شد.

همچنین از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان شاهرود نیز از مهناز نوری که داری تخصص زنان و زایمان در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود است تقدیر به عمل آمد.

در مراسم یاد شده از دکترسوسن جعفریان از دیگر اعضای هیات علمی و پزشک بیمارستان متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز به عنوان پزشک پیشکسوت تقدیر شد.
قرائت پیام وزیر بهداشت و سخنرانی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

یادآوری می شود دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم اکنون دارای دانشکده پزشکی ، بیمارستان یکصد تختخوابی و رشته های پزشکی و پیراپزشکی است.

20104
کد خبر: 327695

وب گردی

وب گردی