بدون شک مصطفی قنبرپور یکی از نفرات خویشتن دار پرسپولیس است که تا به امروز انواع و اقسام حرف ها را شنیده اما هیچگاه مقابل آنها موضع نگرفته است.

مربی پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با ایسکانیوز در خصوص شرایط فنی تیمش گفت:خداراشکر با توجه به بردی که کسب کردیم روحیه تیم از قبل خیلی بهتر شده است. از دیروز هم تمریناتمان زیر نظر برانکو آغاز شده و امروز هم صبح یک جلسه تمرین خوب را پشت سرگذاشتیم و عصر هم یک بازی تدارکاتی در پیش خواهیم داشت.

قنبرپور در پاسخ به انتقاداتی که این روزها از او می شود و سکوتی که خودش در پیش گرفته افزود:من هرجا که بودم قصدم خدمت بوده و در پرسپولیس هم به دنبال همین هستم که به برانکو کمک کنم و در رسیدن به اهداف تیم همراه باشم.در رابطه با سکوت هم باید بگویم که از نظر من تمام انتقاداتی که به من می شود قابل احترام است و به همین دلیل سکوت می کنم تا به حرف آنها احترام گذاشته باشم. من اعتقاد دارم که روح ورزش احترام گذاشتن به یکدیگر را می طلبد.

مربی این روزهای پرسپولیس در ادامه به سوابقش اشاره کرد و گفت: من 3 دوره سابقه حضور در پرسپولیس را دارم و تعجب می کنم که برخی می گویند که قنبرپور فقط یکسال سابقه پرسپولیسی دارد. البته از این حیث که خیلی ها با سابقه بیشتر از من می توانستند کمک برانکو باشند را قطعا می پذیرم و معتقدم که پرسپولیس پیشکسوتان بسیاری دارد که لیاقت حضور در کادر فنی را دارند. حالا هم اعلام می کنم که اگر با رفتن مصطفی قنبرپور مشکلات پرسپولیس حل می شود دست همه را می بوسم و می روم.

قنبرپور به موضوع اختلاف برانکو با خودش اشاره کرد و گفت: طرح چنین مسائلی اصلا درست نیست. من 18 سال سابقه مربیگری دارم و در تیم های ملی نوجوانان ،جوانان ، بازیکنان لیگ و خیلی جاهای دیگر مربیگری کرده ام و خوب می دانم که در یک تیم حرف آخر فنی را سرمربی می زند و هیچکس حق دخالت و ورود به کار سرمربی را ندارد. اینکه می گویند من به باشگاه گفته ام که اجازه دخالت در امور چیدن تیم و تعویض ها را بدهید کذب محض است.

او ادامه داد: پرسپولیس آنقدر مشکلات عدیده ای دارد که من در آنها گم هستم. من حد خودم را می دانم و فکر می کنم مصطفی قنبرپور آنقدر کوچک است که نباید این همه به او پرداخته شود.

در ادامه سوال های حاشیه برانگیز از مربی پرسپولیس در خصوص طعنه اش به محمود خوردبین در حضور عکاسان پرسیدم که او با حالتی آشفته گفت: این حرف ها بد است. باور کنید اگر هرکسی جز شما پشت خط بود مصاحبه را پایان می دادم. این بحث ها را یکبار دیگر هم در اردوی ترکیه مطرح کردند و من بار دیگر تاکید میکنم که امثال خوردبین، پروین، کلانی، کاشانی،بهزادی و جاسمیان شناسنامه پرسپولیس هستند و محمود خوردبین نه تنها برای من بلکه برای همه ورزشی ها قابل احترام است. واقعا متاسفم. من از همه خواهش می کنم که از این مسائل خارج شوند و فضایی را ایجاد کنند که به هم کمک کنیم.

مربی سرخ ها ادامه داد: من قصدم خدمت است و به خدا قسم که دارم خدمت می کنم. بازهم از طریق رسانه دانشگاه آزاد از همه پیشکسوتان پرسپولیس رخصت می گیرم و دستشان را می بوسم.

قنبرپور در خصوص حضور چند بازیکن جدید در تمرین پرسپولیس گفت: یکسری بازیکنان به خاطر همراهی تیم ملی در تمرینات اخیر غایب بودند که با هماهنگی برانکو و کادرفنی امید چند بازیکن شاخص امید به جمع ما اضافه شدند تا جای خالی بازیکنان غایب پر شود.

او در خصوص تعطیلات لیگ گفت: بعد از بردی که در اهواز به دست آوردیم تیم از لحاظ روحی شرایط خوبی را به دست آورد و شاید اگر بازی ها ادامه داشت می توانستیم روند خوبمان را ادامه دهیم اما در عوض تعطیلات لیگ هم در برخی مسائل به کارمان آمد. به طور مثال نفراتی که از لحاظ بدنی عقب تر از تیم بودند را به شرایط ایده آل برسانیم و همچنین بازیکنان مصدوم را هم به ادامه بازی ها برسانیم.

دستیار برانکو در ادامه افزود: هواداران در شرایط سخت واقعا برای تیم سنگ تمام گذاشتند و باعث شدند که که بازیکنان باغیرت خود علاوه بر ارائه بازی زیبا ، نتیجه گیری هم داشته باشند تا اوضاع تیم بهتر شود. البته تا پایان فصل هم بردهای زیادی کسب خواهد شد و هم باخت اما امیدوارم که بردها آنقدر زیاد باشد که باخت ها به چشم نیاید.

قنبرپور در خصوص مقایسه پرسپولیس فصل جاری با ذوب آهن فصل گذشته گفت: با تمام احترامی که برای ذوب آهن و یحیی گل محمدی قائلم اما باید بگویم که شرایط پرسپولیس باهمه جا فرق می کند و دلیل اصلی اش هم طرفداران زیادی است که این تیم دارد. اما فکر می کنم با هدفمندی برانکو و پتانسیل بالای بازیکنان می توانیم به هدفمان که قرار گرفتن در رتبه های بالای جدول است می رسیم و می توانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

او در پایان اضافه کرد: باز هم تشکر می کنم از کسانی که پیشنهاد می دهند و انتقاد می کنند و همچنین از رسانه شما که خیلی رک و بدون پرده به مسائل روز  این روزهای پرسپولیس پرداخت.

602/602

 
کد خبر: 329790

وب گردی

وب گردی