وزیر اطلاعات با بیان اینکه مطمئنیم طبق پیش بینی رییس جمهوری رقابت سالم در عرصه انتخابات آینده خواهیم داشت گفت: دستگاه های امنیتی از جمله وزارت اطلاعات تلاش می کنند که این پیش بینی رییس جمهور محقق شود.

به گزارش ایسکانیوز،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که رییس جمهوری گفته است انتخاباتی سالم و رقابتی تر از گذشته برگزار می کنیم افزود: الحمدالله در اثر دو سال آرامش در کشور و کاهش جنبه های منفی رقابت های ناسالم در بین جریان های سیاسی، ما شاهد وضعیت استقرار یافته ای از نظر سیاسی هستیم که جریان های مختلفی سعی می کنند رقابت های خود را در عرصه سالمی انجام دهند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران نوشت، وزیر اطلاعات ادامه داد: این جریان های سیاسی بیشتر با حالت گفتمانی رقابت های خود را آن هم با جنبه منطقی، عقلانی و معقولانه و به دور از حالت های خصلتی و خشمگینانه انجام می دهند.
علوی ادامه داد: با این وضع که حاکم شده، مطمئنیم طبق پیش بینی رییس جمهوری رقابت های سالمی در عرصه انتخابات خواهیم داشت.
وزیر اطلاعات با اشاره به فعالیت وزارتخانه متبوعش اظهار داشت: مهمترین دستاورد دولت در حوزه امنیت برای مردم، آرامش همراه با نشاط بوده است.
علوی همچنین با اشاره به عداوت دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمنان نظام که امنیت نظام و مردم را هدف گرفته بودند، در این 2 سال روی امنیت و آسایشی را ندیدند؛ چرا که سربازان گمنام امام زمان(عج) همیشه آماده بوده و هستند.
وی اضافه کرد: دشمنان می خواستند در جمهوری اسلامی ایران ناامنی ایجاد کنند اما موفق به این کار نشدند.

201/201
کد خبر: 330777

وب گردی

وب گردی