معاون عمرانی شهردار تهران با اعلام بهره‌برداری از فاز نخست پروژه تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی و امام علی‌(ع) تا پایان امسال، گفت: فاز اول این پروژه شامل دو پل شرقی و غربی است که اتصال بین ارتش و شهید صیاد را برقرار می‌کند.
به گزارش ایسکانیوز و به نقل ازتسنیم  علیرضا جاوید با اشاره به نصب بخشی از عرشه فلزی پل شرق به غرب تقاطع غیر همسطح بزرگراه‌های ارتش و شهید صیاد شیرازی در چند روز گذشته، گفت: ساخت عرشه فلزی پل غرب به شرق نیز در حال تکمیل در کارخانه است و به زودی نصب آن آغاز خواهد شد.
او با بیان اینکه عملیات عمرانی در این پروژه سرعت گرفته و تغییرات فیزیکی این پروژه برای شهروندان کاملا مشهود است، ابراز امیدواری کرد و گفت:‌ نصب عرشه پل‌های مذکور تا در آینده نزدیک تکمیل شود.
به گفته جاوید، اتصال میان بزرگراه ارتش با بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی و امام علی(ع) با طراحی پنج دستگاه پل اصلی و 2 رمپ جهتی میسر شده است که با اجرای کامل آنها، بخش مهمی از گره‌های ترافیکی شمال پایتخت برطرف خواهد شد.
معاون شهردار تهران با اشاره به طراحی سه دستگاه پل دوربرگردان غیرهمسطح در این پروژه، گفت: با ساخت این دور برگردان‌ها، دسترسی ساکنان شهرک‌های واقع در شمال بزرگراه ارتش به شبکه بزرگراهی پایتخت تسهیل خواهد شد.
به گفته او، مقدمات عملیات عمرانی در سایر بخش‌های این پروژه با محصورسازی پوسته طرح و نیز انجام عملیات سونداژ برای شناسایی معارضان تأسیساتی در دست اقدام است.


105105

کد خبر: 331659

وب گردی

وب گردی