هشتمین جشنواره سراسري قرآني دانشجويان و دانش آموزان سما (طرح قدس) به ميزباني مرکز آموزشی فرهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامي یزد برگزار می شود .


محمد رضا رحیمی معاونت سما واحد یزد با اعلام این خبر به ایسکانیوز گفت: هشتمین جشنواره کشوری طرح قدس با حضور مدیران، مربیان برتر قرآن درسما- مدارس و آموزشکده های فنی و حرفه ای سما ، دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان منتخب و به همت مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه سازمان سما و به میزبانی سما واحد یزد برگزار می گردد.


وی ادامه داد : این جشنواره سه روزه در رشته های قرائت به روش ترتیل، قرائت به روش تحقیق، حفظ و ترجمه، پژوهش، تفسیر و مفاهیم و با حضور بیش از 400شرکت کننده از روز سه شنبه 17 شهریور ماه آغاز و روز پنجشنبه 19 شهریور با اهدای جوایز به برگزیدگان ، به کار خود پایان خواهد داد.


رحیمی در ادامه گفت: شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبلاگ هشتمین جشنواره طرح قدس به آدرس www.yazd-samacollage.ir مراجعه نمایند.


وی ادامه داد : این جشنواره به منظور فراهم آوردن زمینه انس بیشتر دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان با مفاهیم بلند قرآن کریم در سازمان مدارس سما برگزار می شود.


گفتنی است جشنواره قرآن در سما با مسئولیت معاونت فرهنگی و دانشجویی سازمان سما از سال تحصیلی 88-1387 در مدارس و آموزشکده های سما و در پی انجام رسالت خطیر آموزشی و تربیتی و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت در بین مخاطبین و در سه مرحله واحد(مدارس وآموزشکده)، استان وکشوری برگزار می گردد.

کد خبر: 333962

وب گردی

وب گردی