مدیر گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از نخستین جلسه دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد گروه عمران واحد گرگان خبر داد.
به گزارش ایسکانیوز، ساسان ایرانیخواه مدیر گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: پس از گذشت دو سال از نخستین دوره جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، صبح امروز دانشجویان این رشته با ارایه و دفاع "محمد گیلک حکیم آبادی" از پایان نامه خود با عنوان "بررسی و مقایسه عملکرد سازه های بتن مسلح 4 تا10 طبقه در استفاده از میراگرهای ویسکوزتحت زمین لرزه های دور و نزدیک" با راهنمایی "دکتر ادریس یوسفی راد" وارد مرحله پایانی تحصیل در این مقطع شدند.


ایرانیخواه با اشاره به اتمام دوره تئوری  نخستین گروه دانشجویان کارشناسی ارشد عمران این واحد دانشگاهی ادامه داد: انتظار می‌رود در این هفته 9 نفر از این دانشجویان موفق به دفاع از پایان‌نامه خود شده و در صورت اخذ نمره قبولی از کمیته داوران بزودی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شوند.


وی تعداد دانشجویان گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی گرگان را 950 نفر اعلام و ادامه داد: از این تعداد 170 نفر در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش سازه، 500 نفر در مقطع کارشناسی عمران با گرایش عمران، 150نفر در دوره کارشناسی ناپیوسته عمران با گرایش‌های اجرایی عمران و تکنولوژی ساختمان و 130 نفر نیز در رشته‌های ساختمان، نقشه برداری و کارهای عمومی ساختمان در مقطع کاردانی تحصیل می‌کنند.


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان بیان کرد: علاقه‌مندان به تحصیل در رشته عمران مقطع کارشناسی و سایر رشته ها و گرایش های فنی وابسته می توانند بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ثبت نام و از مهرماه سال جاری به تحصیل مشغول شوند.

رشته عمران دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در مقطع کارشناسی همزمان با تاسیس واحد گرگان در سال 67 راه اندازی و تا کنون بیش از 3300دانشجو از این رشته دانش آموخته شده‌اند.

20101
کد خبر: 333969

وب گردی

وب گردی