رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در پاسخ به منتقدان تونل توحید، گفت: اگر بحث‌های غیرکارشناسی در خصوص تونل توحید ادامه پیدا کند، جواب دندان‌شکنی به اظهارات غیرکارشناسی خواهم داد.
به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، احمد دنیامالی در جلسه علنی روز سه‌شنبه شورای شهر تهران در پاسخ به منتقدان تونل توحید، گفت: پیش از این موضوع آب‌بندی تونل توحید مطرح بوده و در خصوص آن بررسی‌های لازم انجام شده است.
او با بیان اینکه منتقدان تونل توحید، مسائلی را مطرح می‌کنند و حداقل برای تکمیل اطلاعاتشان سئوال کنند، گفت: بحث تزریق و آب‌بندی تونل توحید از قبل مطرح شده و این تونل، تونلی شمالی و جنوبی است؛ به همین دلیل آب‌بندی آن پول زیادی نمی‌خواهد.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: برخی از شاه‌لوله‌های اصلی انتقال آب تهران از قدیم در این محدوده بوده که قرار بود مسیر آنها تغییر کند. ما در زمان احداث این تونل نیز شکستگی‌هایی داشتیم که سبب اختلاف مدیریت شهری با سازمان آب بود.
دنیامالی با بیان اینکه سازمان آب اعتقاد داشت که این آب، آب قابل شرب نیست، گفت: اما آزمایشات نشان داد، آبی که در تونل توحید است، آب قابل شرب است.
او گفت: در بازدیدی که روز گذشته در تونل توحید داشتم، مشکلی در تونل توحید وجود ندارد و دریاچه‌ای در آن کشف نشده است و اگر این بحث‌های غیرکارشناسی ادامه پیدا کند، پاسخ دندان‌شکنی به منتقدان که اطلاعات دقیقی ندارند، خواهم داد.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران همچنین خواستار ارائه گزارشی در خصوص تأمین منابع مالی مترو و میزان کمک دولت در این رابطه شد.


105105


کد خبر: 338497

وب گردی

وب گردی