تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد رودهن، در رابطه با تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای اولین بار در منطقه ی شرق استان تهران تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این جلسه دکتر شجاع رئیس واحد، پیشاپیش فرا رسیدن ماه محرم را به حاضرین تعزیت گفت.

وی اعلام کرد: دانشگاه این آمادگی را دارد که در اجرایی کردن این تفاهم نامه و در راستای توسعه همکاری های دو طرف و برطرف کردن نیازهای متقابل نهایت همکاری را داشته باشد.

سردار زمانی مسئول هماهنگ کننده بسیج دانشگاه و دبیر تخصصی درس آشنایی با دفاع مقدس ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: واحد رودهن در زمینه ی دفاع مقدس همیشه پیش قدم بوده و فعالیت داشته است.

وی گفت: دانشگاه ها باید با برگزاری کارگاه های تخصصی در رابطه با ارزش های دفاع مقدس برای اساتید، دانشجویان و کارکنان بینش و نگرش دانشگاهیان را بیش از پیش به سمت ارزش های دفاع مقدس هدایت کند.

حجت الاسلام سراج مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در شرق استان تهران هم با بیان اینکه، موضوع دفاع مقدس موضوع مهمی است و باید همگان نسبت به آن اهتمام داشته باشند افزود: چه خوب می شد که این درس را جزء دروس عمومی در سرفصل دروس وزارت علوم گنجاند تا همه ی دانشجویان موظف به گذراندن آن می شدند.

در ادامه عزت اله خانجانی مدیر گروه دفاع مقدس واحد رودهن گفت: در زمینه ارائه ی درس آشنایی با دفاع مقدس از نظر فضای آموزشی مشکل خاصی وجود ندارد. حدود 15 نفر از اساتید مجرب و آموزش دیده که بیشتر آن ها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شده ا ند و دارای مجوز می باشند به تدریس در این زمینه مشغول هستند که همه ی آن ها تجربه ی حضور در جبهه های دفاع مقدس را دارند.

در پایان این جلسه مصوب شد، کلاس هایی مجزا و با امکانات ویژه از قبیل ویدئو پروژکتور و کتابخانه ی تخصصی در زمینه ی دفاع مقدس در ساختمان جدیدالاحداث به این گروه آموزشی اختصاص داده شود.

این جلسه با حضور دکتر نقی شجاع رئیس واحد، سردار حسن زمانی مسئول هماهنگ کننده بسیج دانشگاه، عزت الله خانجانی، مدیر گروه دفاع مقدس واحد رودهن، دکتر میرهاشمی معاون پژوهش و فن آوری واحد، ایرج صادقعلی مدیر روابط عمومی، حسین محمدی مسئول ستاد شاهد و دکتر حمیدرضا فاطمی پور معاون آموزشی واحد رودهن برگزار شد.

20101

کد خبر: 501859

وب گردی

وب گردی