حشمتیان :محل خانه احزاب  تا یک ماه دیگر  در اختیارشورای مرکزی  قرار می‌گیرد

نایب رییس خانه احزاب گفت : وزارت کشور در ارتباط با مکان خانه احزاب  گزارشی  را به شورای مرکزی ارائه کردند و اعلام کردند حداکثر تا یک ماهه دیگر مکان خانه احزاب در اختیارشورای مرکزی  قرار می گیرد.

قدرتعلی حشمتیان نایب رییس خانه احزاب ایران در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در تشریح جلسه روزگذشته خانه احزاب گفت: جلسه اعضای شورای مرکزی خانه احزاب ساعات عصر روز گذشته در سالن شهید رجایی وزارت کشوربرگزار شد که در ابتدای جلسه صمدی به نمایندگی از وزارت کشور در ارتباط با مکان خانه احزاب گزارشی را به شورای مرکزی ارائه کردند و اعلام کردند حداکثر تا یک ماهه دیگر مکان خانه احزاب در اختیارشورای مرکزی قرار می گیرد.

نایب رییس خانه احزاب ایران بیان کرد :در ادامه حسن غفوری فرد رییس خانه احزاب مطالبی را درباره بحث تعامل با احزاب آسیایی و منشور اخلاقی و شهادت سردار همدانی و فاجعه غم بار منا مطرح کرد.

حشمتیان افزود: در این جلسه مقرر شد نامه‌هایی مبنی بر درخواست دیدار شورای مرکزی خانه احزاب با رییس جمهوری ، رییس مجلس ، رییس قوه قضاییه و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تنظیم شود.

وی ادامه داد برای انتخاب دبیر، هر فراکسیون برابر با آیین نامه یک نفر را معرفی کرد که در نهایت محمد تولایی از فراکسیون مستقلین به عنوان دبیر خانه احزاب انتخاب شد.

نایب رییس خانه احزاب ایران روسای کمیته ها خانه احزاب را نیز به شرح زیر اعلام کرد:

حسین کنعانی مقدم رییس کمیته امور بین الملل ازفراکسیون اصولگرایان

محمد باقر میرباقری رییس کمیته پشتیبانی و مالی از فراکسیون اصولگرایان

فهیمه خان محمدی رییس کمیته بانوان از فراکسیون اصولگرایان

احمد شریف رییس کمیته اطلاع رسانی از فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان

امیر اسلامی تباررییس کمیته امور حقوقی و قضایی از فراکسیون مستقلین و معتدلین

فرج کمیجانی رییس کمیته نظارت بر انتخابات خانه احزاب از فراکسیون اصلاح طلبان

محمد حق شناس رییس کمیته آموزش و تحقیقات از فراکسیون اصلاح طلبان

203/201

کد خبر: 502748

وب گردی

وب گردی