نجفی :مدعی اصلی قهرمانی هستیم

یکی از بازی های حساس این هفته واترپلو،تقابل دانشگاه آزاد اسلامی و نفت امیدیه دو مدعی قهرمانی است.

علیرضا نجفی در گفت و گو با خبرنگار با ایسکانیوز،در رابطه با شرایط تیم واترپلو دانشگاه آزاد گفت:

خداروشکر شرایط تیم خوب است.بچه ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات فشرده ای دارند.همانطور که می دانید نفت امیدیه یکی از بهترین تیم های واترپلو محسوب می شود.آنها سال 92 قهرمان شدند و سال پیش هم دوم شدند.آنها امسال تیم قوی و خوبی بسته اند و جمعه تقابل این دو تیم می تواند جذاب و سخت باشد.ما کاملاٌ آماده این دیدار هستیم و با برنامه ریزی دقیقی که داریم می توانیم به پیروزی برسیم.

سرپرست تیم واترپلو دانشگاه آزاد ادامه داد: ما پارسال قهرمان شدیم و امسال هم یکی از مدعی های قهرمانی هستیم.سطح مسابقات امسال خیلی بهتر و بالاتر است و علاوه بر دانشگاه آزاد،نفت امیدیه،سپاهان و تیم جدید نیروی زمینی ارتش از بهترین تیم های این رقابت ها هستند.

وی افزود: ما نماینده ایران در جام ملت اهای آسیایی هستیم و علاوه بر مسابقات لیگ و قهرمانی،خودمان را برای مسابقات آسیایی هم آماده می کنیم تا آنجا بتوانیم قهرمان شویم.تیم ما 95% از دانشجویان خود دانشگاه آزاد تشکیل شده است و آنها جوانانی با انگیزه و با تجربه هستند.

نجفی در خاتمه گفت:خداروشکر مشکل مالی نداریم و پرداخت ها همه به موقع است.من از همین جا از آقای محمد دادکان تشکر می کنم.ایشان خیلی به تیم ما لطف دارند.امیدوارم با حمایت های دانشگاه آزاد و تلاش بچه ها قهرمان لیگ و حتی جام ملت های آسیا شویم.

604/602

کد خبر: 533571

وب گردی

وب گردی