جیبا: مخصوصا به بلغارستان باختیم

ستاره والیبال برزیل در کتاب خاطراتش اعتراف عجیبی کرده و گفته که مقابل بلغارستان نتیجه را به عمد واگذار کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز،یک حرف شوک‌آور از یکی از بهترین بازیکنان تاریخ والیبال؛ جیبا در کتاب خاطراتش می‌گوید که برزیل مقابل بلغارستان در سال 2010 در مسابقات قهرمانی جهان برای شکست وارد زمین شد!

2 اکتبر 2010، آخرین روز از دور دوم مسابقات قهرمانی جهان مردان تیم ملی برزیل با بلغارستان بازی داشت و کاملاً مشخص بود که چه تیمی برنده می‌شود و چه تیمی بازنده خواهد شد. اسپانیا و کوبا در دور سوم بودند در حالی که بازنده در مسیر راحت‌تری با آلمان و جمهوری چک قرار می‌گرفت.

جیبا درمورد این موضوع در کتاب خاطراتش یک ادعای شوک‌آور و عجیب مطرح کرده است. «برزیل رفت که ببازد. در حال قدم زدن بودیم که در پایان به این نتیجه رسیدیم که ببازیم. می‌دانستیم اگر این اتفاق رخ دهد انتقادهای زیادی به همراه خواهد داشت، اما همه توجهات ما به سمت مدال طلا بود. قبل از بازی با بلغارستان کاپیتان حریف، ولادیمیر نیکولوف سمت من آمد. صحبتی که میان ما رد و بدل شد خیلی مختصر بود و کسی از آن با خبر نشد، اما وی هم علاقه‌‌اش را به اینکه بازی را ببازد نشان می‌داد.»

سرانجام بلغارستان این مسابقه را با نتیجه 3 بر صفر با تیم ذخیره خود پیروز شد در حالی که برزیل در پایان مسابقات به مدال طلا رسید.

603/601

کد خبر: 544342

وب گردی

وب گردی