دین پرست: دوره‌های آموزشی برای مجریان انتخابات برگزار می‌شود

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور گفت: اعضای ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین جلسه این ستاد بر استمرار روند برگزاری دوره های آموزشی برای مجریان برگزاری انتخابات و عوامل اجرایی آن که حدودا 960 هزار نفر هستند، تاکید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، بابک دین پرست افزود: براساس بررسی های اولیه بیش از 4 هزار و 700 نفر داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهند بود که در نتیجه برای هر یک از 290 کرسی نمایندگی مجلس ، حدودا 16 نفر داوطلب به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت .
وی یادآور شد: البته این ارقام تقریبی و تخمینی بوده و قطعی نیست.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد:در سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور که به ریاست محمد حسین مقیمی برگزار شد استانداران استان های البرز، خراسان جنوبی و گلستان نیز حضور داشتند.
دین پرست ادامه داد: در این جلسه این سه استاندار ضمن تشریح اقدامات انجام شده و برنامه های آتی استان های خود برای برگزاری انتخابات به نیازمندی ها و ضرورت های موجود برای برگزاری انتخابات با شکوه در این استان ها تاکید کردند.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه اعضای ستاد انتخابات کشور و روسای کمیته های مرتبط نیز ضمن تشریح آخرین اخبار، گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسات قبل ستاد را ارائه کردند.
وی ادامه داد: در این جلسه ضمن بررسی روند برگزاری جلسات ستادهای متناظر انتخاباتی در سراسر کشور، بر برگزاری منظم این جلسات در موعدهای مناسب و مقرر تاکید شد.

201/201

کد خبر: 545157

وب گردی

وب گردی