سمینار تخصصی تشخیص هوشمند بیماری، حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی

بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری (اتوکام) از 19 تا 23 آبان ماه جاری در مرکز نمایشگاههای بین المللی اصفهان با شرکت  حدود 100 مرکز تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی و تجاری فعال در حوزه اتوماسیون اداری و کامپیوتر برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، در این نمایشگاه، با ارائه سه سمینار تحت عنوان،«پیش بینی زودهنگام و کم هزینه بیماری خاص با استفاده از تحلیل هوشمند اطلاعات بیماران»، «حفظ حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی» و «پیشگیری از حملات سایبری در سازمانها» حضور فعال دارد.

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد چندین محصول نرم افزاری تجاری شده که از تولیدات واحد می باشند را برای معرفی به دیگر دانشگاهها و سازمانها در این نمایشگاه ارائه کرده است.

دکتر امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در مورد حضور دانشگاه آزاد اسلامی در این نمایشگاه گفت: اتوماسیون سازی امور در سازمانها و ادارات دولتی و بخش های خدماتی جامعه می تواند کوتاه ترین و به صرفه ترین روش برای چابکسازی دولت و جلوگیری از بروز فساد اداری در امور تجاری و خدماتی شود. چرا که با پیاده سازی اتوماسیون اداری ثبت و ضبط داده ها به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد و عملکرد افراد و کارکنان سازمانها و شرکتها در سیستم های اتوماسیون بسیار روشن و شفاف خواهد بود.

او افزود: همچنین سرعت پردازش داده ها و دسترسی به آنها در سیستم های اتوماسیون بسیار سریع، کم هزینه و انعطاف پذیر است. بر همین اساس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد یکی از حوزه های فعالیت خود در تولید و تجاری سازی دانش را به امور اتوماسیون و نرم افزار های پرکاربرد برای عامه مردم قرار داده است.

20101

کد خبر: 546385

وب گردی

وب گردی