پدر نیمار: پسرم ممکن است مجبور به ترک بارسلونا شود

پدر نیمار اسطوره فوتبال بارسلونا گفت که پسرش ممکن است مجبور به ترک بارسلونا شود.

به گزارش ایسکانیوز پدر نیمار گفت که اگر پرونده فرار از مالیات نیمار حل و فصل نشود، ممکن است مجبور به ترک بارسلونا شوند.
دادگاه برزیل 31.3 میلیون پوند از دارایی های نیمار و خانواده وی را مسدود کرده است. این بازیکن 23 ساله در برزیل متهم به 10.5 میلیون پوند فرار مالیاتی طی سال های 2011 تا 2013 شده است.
نیمار که در 14 بازی خود در بارسا 13 گل به ثمر رسانده است، از آمادگی خوبی برخوردار است؛ ولی پدرش گفت که آینده فرزندش در نیوکمپ ممکن است به خاطر تحقیقات به مخاطره بیفتد.
پدرنیمار در این باره گفت: ما در باره تمدید قرارداد صحبت می کنیم؛ ولی باید بعضی چیزها روشن شود. باید ببینیم که آیا اسپانیا شرایط ما را قبول می کند. این برای ما سخت است چون حملات زیادی از سوی اسپانیا و برزیل به سمت ما جریان دارد. نیمار یک ستاره است. ما با همه صحبت می کنیم تا بدانیم در این باره چه کاری باید انجام دهیم. چون نمی خواهیم دو، سه، چهار، پنج یا 10 سال در اسپانیا بمانیم و بعد بطور ناخوشایندی غافلگیر شویم.
وی ادامه داد: باید کار درست را انجام دهیم و این تحقیقات را متوقف کنیم و آرامش ذهن داشته باشیم.
وی گفت: نام و تصویر نیمار مربوط به شغل او نیست، بلکه بخشی از شرکتی در برزیل است که از سال 2006 وجود داشته است. استفاده از برند او امر تازه ای نیست.
پدر نیمار در باره پسرش گفت: ولی موقعیت راحتی برای ماندن در اسپانیا نداریم. ما هرگز این مشکلات مالی را در برزیل نداشتیم. بعد از ورود به اسپانیا حملات علیه ما آغاز شد و هم اکنون به برزیل نیز گسترش یافته است. ما به قرارداد احترام خواهیم گذاشت ولی نمی خواهیم بدون آرامش ذهن، قرارداد را تمدید کنیم.
هنوز سه سال از قرارداد اسطوره برزیلی بارسلونا باقی مانده است ولی در ماه های اخیر گزارش هایی مبنی بر علاقه مندی منچستریونایتد برای جذب وی منتشر شده است.

601/601

کد خبر: 547870

وب گردی

وب گردی