عزیزخانی: کاراته ایران در سبک کاتا و IMA اینده روشنی دارد

معاون مدیر کل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی آینده روشنی را برای کاراته در سبک کاتا و IMA پیش بینی می کند.

عبدالعظیم عزیزخانی معاون مدیر کل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص مسابقات اخیر کاراته در سبک کاتا و IMA گفت: اولین دوره ی مسابقات کاراته در سبک کاتا و IMA در کرج که با استقبال بسیار زیادی در رده ی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسال مردان و زنان برگزار شد.

وی در ادامه گفت:به عنوان اولین دوره مسابقات با جمعیت خوبی از بازیکنان رو به رو شدیم و امیدواریم که در سال های آینده با تعداد نفرات بیشتری روبه رو شویم زیرا این رشته،رشته ی جوانی است و هنوز کسانی هستند که با این ورزش آشنایی پیدا نکرده باشند ولی یقینا به یکی از پرطرفدار ترین رشته های ورزشی تبدیل می شود.

عزیز خانی در خصوص شرایط مسابقات و برگزاری آن گفت: این مسابقات قرار بود در فصل تابستان برگزار شود ولی با توجه به یک سری مشکلات به تعوبق افتاد اما با این حال ما از 230 بازیکن خانم و 200 بازیکن مرد از 6 7 استان استقبال کردیم.

معاون مدیر کل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت:داور های مسابقه سطح بالایی داشتند و از فدراسیون بودند و از لحاظ قضاوت عدالت کامل برقرار بود.

عزیز خانی در آخر گفت: چون این رشته ی ورزشی جوان است و مردم اطلاعات کامل از آن را ندارند خاستار وسعت دادن این رشته از طریق رسانه ها و خبرگزاری ها هستیم.

605/601

کد خبر: 560139

وب گردی

وب گردی