به مناسبت روز دانشجو; مسابقه بزرگ "اگر رییس دانشگاه بودم" در واحد همدان

به مناسبت روز دانشجو به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان مسابقه بزرگ "اگر رییس دانشگاه بودم " برگزار می‏ شود.

مهدی صفرزاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: به منظور بهره گیری از نظرات دانشجویان این واحد دانشگاهی با توجه به دغدغه هیئت رییسه دانشگاه مسابقه بزرگ "اگر رییس دانشگاه بودم" در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

صفرزاده افزود: دانشجویان در این مسابقه که به مناسبت 16 آذر –روز دانشجو- برگزار می شود، می توانند خود را به عنوان رییس دانشگاه فرض کرده و 3 اقدام اصلی و اولویت دار خود را برای دانشگاه مشخص کنند.
وی در ادامه بیان کرد:برگزاری چنین نظرسنجی هایی می تواند تمرین جدی به منظور ایجاد دغدغه مسئولیت پذیری در آینده سازان جامعه اسلامی گردد و از سوی دیگر با توجه به چالاکی ذهن و ضمیر جوانان دانشجو و نگاه نقادانه آنان به مسائل پیرامونی، هیئت رییسه دانشگاه به جوانب گوناگون حوزه تحت اداره، اشراف بیشتری پیدا می کند و سایه روشن های عملکرد آنها، در منظر اذهان بیدار جامعه یعنی دانشجویان، وضوح بیشتر می یابد.
صفرزاده ادامه داد: دانشجویان می توانند ایده ها و نظرات خود را جهت حضور در این مسابقه به صورت مکتوب به روابط عمومی واحد همدان ارائه دهند و یا با شماره سامانه پیامکی 1000226083 و یا از طریق ایمیل به نشانی iauh@iauh.ac.ir ارسال کنند.

شایان ذکر است به گفته صفرزاده، به 5 نظر برتر 5 گوشی تلفن هوشمند در مراسم روز دانشجو اهدا خواهد شد.

20101

کد خبر: 560454

وب گردی

وب گردی