مدال طلای ثبت اختراع در نمایشگاه بین المللی سئول برای عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان

کسب مدال طلای ثبت اختراع در نمایشگاه بین المللی سئول توسط دکتر مسکین فام عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان.

به گزارش ایسکانیوز، این اختراع با عنوان "سنتز کامپوزیت های هیدروژل سلولز باکتریایی(پلی وینیل الکل)نانو هیدروکسی آپاتیت جهت کاربرد در قرنیه مصنوعی(داود خرقانی،معصومه مسکین فام لنگرودی و مهین عادلی) که حاصل کار پایان نامه کارشناسی ارشد خرقانی بوده برای شرکت در نمایشگاه بین المللی اختراعات کره جنوبی(سئول) در سال 2015 پذیرفته شد.
نمایشگاه بین الملی و تخصصی اختراعات کره جنوبی سئول از تاریخ 26 الی 29 نوامبر 2015 میلادی برابر با 5 لغایت 8 آذرماه 1394 توسط انجمن پیشبرد اختراعات کره KIPA و با حمایت سازمان ثبت اختراعات کشور کره جنوبی KIPO ، سازمان مالکیت فکری ملل متحد WIPO ، فدراسیون جهانی مخترئین IFLA و سازمان های علمی و مراکز مرتبط با مخترعین دیگر کشور ها برگزار شد.

در این عرصه بزرگ بین المللی، انتخاب و اعطای مدال و جوایز در بخش مسابقات به مخترعین با بررسی دقیق اختراعات توسط هیات داوران با تخصص های ویژه صورت پذیرفته و مراسم اهدای مدال نیز با حضور مسئولین و شخصیت های برجسته علمی کشور کره برگزار شد.

اختراع مذکور در بخش پزشکی قرار گرفته و پس از داوری و ارائه توضیحات، موفق به کسب مدال طلای ثبت اختراع در این رویداد مهم که یکی از بزرگترین در نوع خود است شد.

در این نمایشگاه حدود 2500 اختراع در بخش های مختلف شرکت داشتند.

20101

کد خبر: 561657

وب گردی

وب گردی