وزیر علوم و رئیس دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش مجلس حضور می یابند

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بررسی مسائل فرهنگی دانشگاه‌ها با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار کمیسیون آموزش است تا دغدغه های رهبری در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به دستور کار این هفته کمیسیون گفت: این کمیسیون برنامه های خود برای بررسی ردیف های پیشنهادی بودجه 95 حوزه آموزش و تحقیقات را آغاز کرده و قرار است در این خصوص با مسئولان مربوطه جلساتی داشته باشد.

عبدالوحید فیاضی با اشاره به دستور کار هفته جاری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نشست کارگروه اعمال ماده 236 آیین‌نامه داخلی در مورد صندوق‌ ذخیره فرهنگیان روز یکشنبه (15 آذرماه) تشکیل می شود.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان دارای ابهاماتی در امر اجراست که نیاز بود بُعد نظارتی کمیسیون در این خصوص بررسی هایی صورت دهد که تا کنون جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده است.

وی در ادامه به دستور کار بعدی کمیسیون اشاره و عنوان کرد: همچنین بررسی مسائل فرهنگی دانشگاه‌ها با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار کمیسیون است تا دغدغه های رهبری در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

خانه ملت نوشت، فیاضی اضافه کرد: بررسی طرح استفساریه الحاق یک تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش نیز در روز دوشنبه (16 آذر ماه) بررسی می شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین کمیسیون از مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاون اداری مالی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش جهت بررسی بودجه سال 1395 دعوت کرده است تا در خصوص موارد پیشنهادی بحث و بررسی صورت گیرد.

201/201

کد خبر: 561896

وب گردی

وب گردی