نوبخت خبر داد: ارسال همزمان لایحه بودجه و برنامه ششم به مجلس

سخنگوی دولت با اشاره به ارسال همزمان لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه به مجلس گفت: بودجه سال 95 کل کشور و برنامه ششم به طور کامل با تاسی از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدباقرنوبخت بااشاره به زمان ارسال لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه به مجلس شورای اسلامی گفت:کار تدوین پیش نویس لایحه بودجه 95 و برنامه ششم در دولت به پایان رسیده و امروز نیزمی‌توانستیم لایحه بودجه را به مجلس ارسال کنیم؛اما با توجه به اینکه مجلس نظر به ارسال لایحه بودجه و برنامه ششم به طورهمزمان داشت؛تاخیر در ارسال این دو لایحه رخ داد.

وی ادامه داد:اکنون دولت مشغول رسیدگی به لایحه برنامه ششم بوده تا برای ارسال همزمان با بودجه به صحن علنی مجلس آماده شود.

نوبخت گفت:بخش نخست لایحه برنامه ششم توسعه تحت عنوان "احکام دائمی" درحال حاضر دردستورکار کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس قرار دارد.

معاون رئیس جمهوربا اشاره به مدنظر قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی در لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه،تاکید کرد: آنچه که به مجلس تحت عنوان لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه تقدیم خواهد شد،مستند و پیوستی براقتصاد مقاومتی دارد و تناظر تک تک تبصره های برنامه ششم با هریک از 24 بند اقتصاد مقاومتی همخوانی خواهد داشت.

خانه ملت نوشت، سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور،تصریح کرد:بودجه سال 95 کل کشور و برنامه ششم به طورکامل با تاسی ازسیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.

201/201

کد خبر: 562207

وب گردی

وب گردی