علیدوستی: دایی‌ها، کریمی‌ها و مهدوی‌کیاها را در اختیار داریم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان معتقد است بازیکنانی که در حال حاضر در اختیار دارد، می‌توانند در آینده به ستاره‌های فوتبال ایران تبدیل شوند.

به گزارش ایسکانیوز،حمید علیدوستی در خصوص وضعیت تیم فوتبال نوجوانان و آغاز اردوی این تیم برای حضور در تورنمنت بلاروس اظهار داشت: ما طبق روند گذشته و پس از عبور از مرحله دوم انتخابی قهرمانی نوجوانان آسیا، اولین اردو را از هفته آینده آغاز خواهیم کرد. حضورمان در تورنمنت بلاروس هم هدف کوتاه مدت ماست تا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم.

وی با اشاره به برگزاری تورنمنت دوستانه در بلاروس افزود: این تورنمنت برای ما بسیار اهمیت زیادی دارد که با حضور تیم‌های اروپایی برگزار خواهد شد. بازیکنان تیم‌های حاضر در این مسابقات یک سال از بازیکنان ما بزرگ‌تر هستند و این مسئله می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان تیم نوجوان ایران باشد. ما تا مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا سه مرحله اردو داریم که برنامه‌ریزی‌مان برای رشد پله پله این بازیکنان تا پیکارهای آسیایی است.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان درباره بازیکنانی که اکنون در اختیار دارد، گفت: شاگردانم بازیکنان بسیار خوبی هستند و فوتبال را به صورت کلاسیک یاد می‌گیرند و آموزش می‌بینند. پیشرفت آنها بسیار خوب بوده و ما فیلم تمرینات شش ماه پیش آنها را با این اواخر مقایسه کردیم که رشد تاکتیکی و بینش روانشناختی آنها را به خوبی دیدیم. این رشد کاملاً مشهود و ملموس است.

علیدوستی درباره اینکه آیا در بازیکنان فعلی تیم نوجوانان ستاره‌های آینده فوتبال ایران وجود دارند یا نه و آیا اینها می‌توانند تبدیل به علی دایی‌ها، علی کریمی‌ها و مهدی مهدوی‌کیاها شوند، خاطرنشان کرد: صد در صد این‌طور است و مطمئنم این بازیکنان ستاره می‌شوند. دایی‌ها، کریمی‌ها و مهدوی‌کیاها را می‌توان در این تیم دید، چون همان ستاره‌ها نیز روزی نوجوان بودند و در این سن قرار داشتند. ما باید با این گروه کارمان را ادامه بدهیم و سطح این بچه‌ها را به جایی برسانیم که در مراحل مختلف بهترین شرایط را داشته باشند.

604/602

کد خبر: 562822

وب گردی

وب گردی