وام ضروری به ۲۵۰ هزار بازنشسته کشوری پرداخت می شود

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی از پرداخت وام ضروری به ۲۵۰ هزار بازنشسته کشوری خبر داد و گفت: این وام در ۵ مرحله پرداخت می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، عباس رشیدی در نشست خبری امروز در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان تحت پوشش گفت: ۹۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است و ۶۵ درصد بیمارستان ها طرف قرارداد ما هستند.

او در خصوص پرداخت خسارت به بیمه شدگان گفت: در صورتی که بیمارستان های طرف قرارداد اسناد خود را به سرعت ارائه دهند، پرداخت ها زمان زیادی نخواهد برد و حداکثر تا ۲۰ روز این اتفاق می افتد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی از طراحی سامانه هوشمند خبر داد و گفت: تمامی اطلاعات مربوط به بیمه تکمیلی و بازنشستگان در این سامانه ارائه می شود تا بازنشستگان از خدمات آنلاین نیز بهره مند شوند.

او همچنین از پرداخت وام قرض الحسنه دو میلیون تومانی به ۲۵۰ هزار بازنشسته خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۰۰ هزار نفر از این وام بهره مند شدند اما امسال با افزایش اعتبارات در ۵ مرحله وام پرداخت خواهد شد.

رشیدی همچنین از اعزام ۵ هزار بازنشسته به عتبات عالیات خبر داد و گفت: به هر یک از بازنشستگان و همراهان آنها ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه پرداخت می شود و همچنین ۸۰ هزار نفر نیز در سال جاری از سفرهای زیارتی و سیاحتی و ۱۰ هزار نفر نیز از آبدرمانی محلات با کمک هزینه ۲۵۰ هزار تومانی برخوردار می شوند.

به گفته او: قصد داریم در سال آینده محدودیت استفاده از سفرهای زیارتی و سیاحتی را برای بازنشستگان برداریم تا آنها بتوانند به دفعات مختلف از این امکان بهره مند شوند.

10102

کد خبر: 564204

وب گردی

وب گردی