مدارس استان البرز هم   دو روز تعطیل شدند

کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز با تشکیل جلسه ای ویژه رای به تعطیلی مدارس استان البرز به جز شهرستان های اشتهارد و طالقان به دلیل آلودگی هوا در ۲ روز آینده داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرآنلاین، این جلسه صبح امروز شنبه با حضور اعضاء کمیته کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز در استانداری برگزارشد .

در پی تشدید وضعیت آلودگی هوای استان البرز، کارگروه کاهش آلودگی استان در محل اداره کل مدیریت بحران استانداری، تشکیل جلسه داد و طی آن پس از بررسی وضعیت هوای استان و پیش بینی های اداره کل هواشناسی و محیط زیست استان البرز اعلام شد این استان طی دو روز آینده در شرایط اضطرار قرار خواهد گرفت.

بر این اساس با اعلام رسمی از سوی استاندار البرزکلیه مدارس این استان به جز شهرستانهای طالقان و اشتهارد؛ در روزهای یکشنبه ۲۹ و دوشنبه ۳۰ آذر ماه، تعطیل خواهد بود.

بر اساس تصمیم این کارگروه همچنین ساعت اداری دستگاه های اجرایی نیز طی دو روز آینده با دو ساعت تأخیر، ۹ صبح آغاز و ۱۴:۳۰ پایان خواهد یافت.

گفتنی است،طرح زوج و فرد خودروها نیز در بخش هایی از نقاط استان اجرایی خواهد شد که اطلاع رسانی های لازم در این زمینه صورت می گیرد.

20102

کد خبر: 565476

وب گردی

وب گردی