فریدون آسرایی: آهنگسازان حاضرند برای منتخبان «شبکوک» آهنگ رایگان بسازند

فریدون آسرایی می گوید: فکر می کنم با انتخاب محل جدید برای فیلمبرداری شبکوک، برنامه خیلی آبرومندانه تری ارائه خواهیم داد.

این خواننده در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: فیلمبرداری سری جدید این برنامه از جمعه شروع شده و احتمالا این سری هفتاد قسمت خواهد بود.

وی درخصوص لوکیشن این برنامه اظهار داشت: این فیلمبرداری در محل و لوکیشن جدید انجام می گیرد که فکر میکنم خیلی برای بینندگان تازگی داشته باشد. من خودم تعجب کردم وقتی این لوکیشن را دیدم. البته پیش از این هم من پیشنهاد داده بودم که برای ضبط این برنامه باید دکور جذاب تری انتخاب شود. همانطور که می دانید دکورهایی که برای برنامه هایی از این دست در همه جای دنیا تهیه می شود اصلا قابل مقایسه با دکور برنامه های ما نیست. ولی خب فکر می کنم با انتخاب این محل برنامه خیلی آبرومندانه تری ارائه خواهیم داد. این لوکیشن در پارک ارم است.

آسرایی در خصوص زمان پخش این برنامه نیز گفت: در شب ولادت پیامبر(ص) یک ویژه برنامه پخش خواهد و شد و به شکل رسمی از شنبه این برنامه پخش می شود.

این خواننده درخصوص تغییرات این برنامه در سری جدید نیز گفت: تعداد داورها از سه نفر به چهار نفر افزایش یافتند. و تعداد تماشاچیان نیز افطایش پیدا کرده است. همچنین تعداد دوربین هایی هم که در سالن استفاده می شود خیلی بیشتر شده و از لحاظ شرایط ضبط، شرایط ایده آل تری پیدا کرده است.

من خودم پیش از این جزو منتقدان دکور قبل بودم.

من فکر می کنم اقبال به این برنامه خیلی بیشتر خواهد بود. ما متاسفانه سالها در تلویزیون موسیقی را بایکوت کرده بودیم و اما الان شرایط به نحوی است که این امکان فراهم شده که چنین برنامه هایی ضبط و پخش شود و مردم هم استقبال می کنند. در این سری جدید آهنگ ها در اختیار خوانندگان قرار داده شده و افراد با تمرین بر سر صحنه خواهند آمد. در شرایطی که بحث بر سر موسیقی بیماری است که از غرب به خورد جوان ها داده می شود، برای جلوگیری از این امر باید یک جایگزینی به جوان بدهید. اگر می خواهیم جوان ها به سراغ برنامه های ماهواره ای نروند باید همچنین خوراک های فرهنگی برایشان تدارک ببینید.

وی ادامه داد: وقتی مشابه این برنامه در جاهای دیگر هم هست، در این رقابت متولیان امر باید برنامه هایی حالا نه بالاتر از آنها در سطح آنها تهیه کنند تا جوانها جذب شوند. هدف این برنامه هم همین است و امیدوارم موفق شویم.

این خواننده در پاسخ به این سوال که آیا در بین شرکت کنندگان سری قبل آیا کسی به مرحلاه تولید آلبوم رسیده یا خیر گفت: فعلا زود است اما یکسری از آهنگسازها و تهیه کننده ها با من تماس می گرفتند و سراغ این خوانندگان جوان را می گرفتند. حاضر بودند به شکل رایگان برایشان آلبوم تهیه کنند. این برنامه در کشف استعدادهای جوان در عرصه موسیقی بسیار مهم است. جوان هایی هستند که پشتوانه مالی ندارند لذا با حضور در این برنامه می توانند توانمندی های خود را نشان دهند.

به گزارش ایسکانیوز برنامه شبکوک برنامه ای است که به کشف استعداد خوانندگی در جوانان می پردازد. ازمهمترین بخشهای برنامه میتوان به معرفی خوانندگان با استعداد و جوان که تاکنون فرصت مناسبی برای فعالیت بصری اثار خود را در رسانه ملی نداشته اند، پخش اثار موسیقی سنتی ،پاپ ،قومی و محلی و... اشاره کرد.

502502

کد خبر: 568266

وب گردی

وب گردی