در جریان حمله به سفارت عربستان 50 نفر از لیدرها  دستگیر شدند

 نیوشا یعقوبی - ایسکانیوز :ششمین نشست خبری سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سعید منتظرالمهدی روز دوشنبه در ستاد مرکزی نیروی انتظامی  برگزار شد.

معاون اجتماعی ناجا در نشست خبری خود گفت: در جریان حمله به سفارت عربستان 50 نفر دستگیر شده‌اند و اکثر دستگیر شدگان از لیدرهای این جریان بودند.

سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به اینکه از دستگیرشدگان مشهد اطلاعی ندارم گفت: در شب گذشته نیروهای خود را افزایش دادیم و در حال حاضر سفارت عربستان در امنیت کامل است.

او با اشاره به اینکه مسئولیت حفاظت از اماکن دیپلماتیک بر عهده پلیس دیپلماتیک است گفت : گفته می‌شود، اقدام به آتش‌سوزی در داخل کار خود کارکنان سفارت بوده است اما ما به چنین چیزی نرسیدیم.

سردارمنتظرالمهدی گفت: در مورد جریانی هدایت حمله‌کنندگان به سفارت را پشتیبانی می‌کرده یا خیر، باید بگویم که دستگاه قضایی باید در این باره تحقیق کند و در بازجویی‌های اولیه به چنین چیزی نرسیدیم.

سخنگوی ناجا درباره اظهارات سخنگوی وزارت کشور مبنی بر اینکه هشدارها و تذکرات لازم به پلیس داده شده بود گفت: پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص انجام شده بود و نیروهایمان هم تقویت کردیم.

او تاکید کرد: ‌ مردم را خیلی وقت‌ها نمی‌شود زد، آخرین درمان روش سلبی است.

سوشا مکانی به دادسرای رسانه و فرهنگ تحویل داده شد

سردارمنتظرالمهدی درمورد بازداشت سوشا مکانی گفت: سوشا مکانی یک شاکی خصوصی از سال گذشته دارد و در حال حاضر به دادسرای رسانه و فرهنگ تحویل داده شده است .

او تاکید کرد :سال گذشته شکایتی از این فرد به دادسرای جرائم رایانه ای ارسال شد و مجددا پس از عکس‌هایی که در فضای مجازی منتشر شد، بازپرس این فرد را احضار کرد، اما او در زمان احضار حاضر نشد و دستور بازداشتش صادر شد.

این خبر ادامه دارد.

105105

کد خبر: 569820

وب گردی

وب گردی