سرپرست واحد گرمسار: حاجی زاده یکی از نوابغ وافتخارات معماری دانشگاه آزاد اسلامی و کشور است

دکتر طاهره میرساردو ، با اشاره به سوابق و برجستگی های علمی و پژوهشی بین المللی دکتر کورش حاجی زاده گفت: وی یکی از جوانان نخبه، فعال و ارزشمند کشور و دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با بیان ویژگی ها وکارنامه علمی درخشان دکتر حاجی زاده گفت: ایشان می تواند الگوی مناسبی برای جوانان این مرز و بوم، اساتید ودانشجویان دانشگاه های کشور باشد.

وی عناوین کسب شده توسط دکتر کورش حاجی زاده، عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را مایه سربلندی این واحد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و افزود: دکتر حاجی زاده دارای کارنامه علمی درخشانی در سطح ملی و بین المللی است و در سال 2013 آرشیتکت برتر خاورمیانه و جزو 50 معمار مهم و تاثیر گذار خاورمیانه ودر سال 2015 توانست جایزه معمار خاورمیانه را نصیب خود کند.

سرپرست واحد گرمسار، دکتر حاجی زاده را دارای پشتکار، خلاقیت، نوآوری و صاحب اندیشه وفکر برشمرد و گفت: دکتر حاجی زاده را می توان به عنوان یکی از پدیده های معماری نوین در کشور یاد کرد که البته در عرصه هنر هم آثار مختلفی در زمینه طراحی و نقاشی در کارنامه ایشان به چشم می خورد.

دکتر میرساردو از آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برای همکاری در طرح های مهم معماری کشور خبر داد و افزود: گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار ارزشمندی است که می تواند با مدیریت دکتر حاجی زاده با ارائه طرح های ماندگار در خدمت رشد و پیشرفت کشور قرار گیرد.

وی دکتر حاجی زاده را از جوانان نخبه ای دانست که در راه پیشرفت علمی کشور تلاش و کوشش های خستگی ناپذیر نموده و عناوین مهمی همچون پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در سال 1392 و استاد نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در سال 1394 بخشی از عناوین دانشگاهی کسب شده ایشان است و بهترین ویژگی وی به عنوان یک استاد برجسته، ارتباط خوب با دانشجویان وپیوند تئوری و تجربه در تدریس برشمرد.

سرپرست واحد گرمسار، دکتر کورش حاجی زاده را از موسسین رشته معماری در واحد گرمسار دانست و افزود: بزودی با تلاش ها و اهتمام مدیر گروه معماری ومسئولین این واحد دانشگاهی، دانشکده معماری و هنرهای زیبا تاسیس و مقاطع کارشناسی ارشد ودکترای معماری نیز به رشته های واحد گرمسار افزوده خواهد شد.

دکتر میرساردو تکریم و تشویق نخبگان و اساتید برجسته را یکی از بزرگترین تعالیم اسلامی برشمرد و گفت: وجود دکتر حاجی زاده و اساتیدی همچون ایشان، یک فرصت بزرگ و استثنایی برای واحد گرمسار است که می طلبد دانشجویان عزیز از وجود این اساتید نهایت بهره را ببرند.

وی ادامه داد: امروز کشور به جوانهایی نیاز دارد که بتوانند بازوان پرقدرتی برای پیشرفت وسربلندی کشور و سرشار از انگیزه‌ی ایمانی، بصیرت دینی، همت بلند، اعتماد به ‌نفس و امید به آینده باشند و این روحیه در بین دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی قابل درک است.

میرساردو، حاجی زاده را مایه‌ی افتخار کشور، انقلاب و دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تاکید کرد دانشجویان ، اساتیدی همچون دکتر حاجی زاده را سرمشق و الگوی خود قرار داده و از فرصت های موجود نهایت استفاده را ببرند.

دکتر میرساردو در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های علمی و اهتمام ویژه دکتر کورش حاجی زاده، مدیرگروه و عضو هیات علمی گروه معماری در واحد گرمسار، برای ایشان در کسب عناوین و موفقیت های بیشتر و بزرگ تر آرزوی سلامتی کرد.

20101

کد خبر: 570154

وب گردی

وب گردی