جلسه‌ انتخاب آثار موسیقی ایرانی انجام شد 

جلسه‌ی انتخاب آثار موسیقی ایرانی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با حضور هنرمندانی چون جمال‌الدین منبری، کیوان ساکت، آزاد میرزاپور، نوید دهقان و علی پژوهشگر برای تعیین آثار راه‌یافته به بخش داوری برگزار شد. 

به گزارش ایسکانیوز در این جلسه که روز دوشنبه – چهاردهم دی ماه- برگزار شد، اعضای هیات انتخاب 16 اثر را شنیده و بررسی کردند و انتخاب دیگر آثار را به روزهای آینده موکول کردند.
با توجه به نزدیک شدن به ایام جشنواره، جلسات هیات انتخاب و داوری آثار موسیقایی که از مهر سال 92 تا مهر 94 تولید شده است، به صورت فشرده انجام خواهد شد. این در حالی است که هیات انتخاب آثار موسیقی کلاسیک، نیز امروز – چهارشنبه- با حضور 15 نفر از هنرمندان این حوزه برگزار خواهد شد.
در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر جوایز به سه بخش اصلی آلبوم‌ها، کنسرت‌ها و بخش جانبی تقسیم می‌شود. در این میان در نخستن سال با توجه به محدودیت‌های زمانی، داوری تنها در بخش آلبوم‌ها انجام می‌شود و آثار در تمامی شاخه‌های موسیقی مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.
در سال جاری آلبوم با کلام، آلبوم بی‌کلام، آهنگ با کلام، آهنگ بی‌کلام، ‌خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، تک نواز، اولین اثر و ملودی‌پرداز و گروه مورد ارزیابی هیات داوران قرار می‌گیرد.
502502

کد خبر: 570458

وب گردی

وب گردی