اسدی: مدارس فوتبال در امر تربیت فرزندان بسیار تاثیرگذارند

دبیر کل فدراسیون فوتبال در جمع مسئولان استان‌های مدارس فو‌تبا‌ل کشور، گفت: شما در آکادمی فو‌تبا‌ل با صرف انرژی بالا، بچه‌های این مملکت را تربیت می‌کنید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال در دوازدهمین نشست مسئولان استان‌های مدارس فو‌تبا‌ل کشور، گفت: شما به عنوان یک معلم فرزندانی را برای این مرز و بوم تربیت می کنید که جای تشکر و تقدیر دارد. شما در آکادمی فو‌تبا‌ل با صرف انرژی زیاد بچه‌های این مملکت را تربیت می‌کنید و شاید زیباترین کاری که یک نفر بتواند انجام دهد این است که یک انسان چند بعدی تولید کند.

وی گفت: تاثیر تولید انسان و یادگیری انسانی در سنین جوانی بیشتر است. به عنوان مثال من خودم در این سن شکل گرفته‌ام و مانند چوبی می‌مانم که اگر من را خم کنند می‌شکنم، ولی می‌توان به کودکان آموزش داد و افرادی چند بعدی را تربیت کرد.
دبیر کل فدراسیون فو‌تبا‌ل در مورد کار کردن مربی خارجی در ایران نیز، خاطر‌ نشان کرد: من با مربی خارجی مخالف نیستم، ولی ما وقتی پول خرج می‌کنیم و مربی خارجی به ایران می‌آوریم باید علم آنها را یاد بگیریم. یعنی ما نباید کالای علمی بخریم. ما در حال‌ حاضر در فو‌تبا‌ل یک بازاری داریم که این بازار توسط خیلی از خارجی‌ها استفاده می‌شود. اگر ما مشکل علمی داریم باید علم را در کشورمان نهادینه کنیم نه این که کالای علمی از خارج از کشور خریداری کنیم.
دکتر اسدی درباره مسائل اخلاقی در مدارس کشور در ادامه بیان کرد: باید در مدارس فو‌تبا‌ل کشور از نظر اخلاقی در سطح خوبی قرار بگیریم چرا که فرزندان‌مان که در این مدارس تحصیل می‌کنند و آنها امانت‌هایی هستند در دستان ما. شما بهترین‌های این مدارس هستید که در اینجا حضور دارید. آکادمی فو‌تبا‌ل، مدارس فو‌تبا‌ل را رصد می‌کند و حاصل کار آنها را از تمامی دیدگاه‌، از جمله دیدگاه‌های اقتصادی می‌بیند.
وی ا‌دا‌مه‌ داد: مهم‌تر‌ین نهادی که می‌تواند در کشور به رشد کودکان کمک کند، آموزش و پرورش و بعد از آن آموزش عالی است. بدون شک مدارس فو‌تبا‌ل بسیار تاثیرگذارند چرا که فرزندان خوبی را تربیت می‌کنند و امیداورم این روند ادامه دار باشد.

604/601

کد خبر: 571312

وب گردی

وب گردی