برنامه ریزی و اجرای طرح رسیدگی به آسیب دیدگان اجتماعی و محرومان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ ، از برگزاری نشست مجمع خیرین در این منطقه خبر داد.

ایسکانیوز :این نشست با حضور قائم مقام شهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مدیر اداره مشارکت های اجتماعی سازمان رفاه، مدیر اداره رفاه و خدمات اجتماعی منطقه و جمعی از خیرین منطقه۱۶ برگزار شد.

عیسی زاده درباره برگزاری این نشست گفت: شهرداری منطقه رسالت اجتماعی خود را بر اساس خدمت به اعضای جامعه بویژه رسیدگی به آسیب دیدگان و افراد در معرض آسیب همچنین محرومان جامعه قرار داده و خدمات قابل توجهی نیز در منطقه و سازمان های مستقل برای حمایت از این قشرها ارائه شده است .

اوگفت : در راستای استمرار این برنامه، اداره رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی منطقه ۱۶ بر اساس رسالت و ماموریت های خود مبنی بر سامان بخشیدن به این سنت حسنه در منطقه ۱۶ و حمایت از خیرین و خیریه های فعال در این امر، "طرح مجمع خیرین " را تشکیل داده است.

عیسی زاده افزود : معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در کنار سازمان های مردم نهاد و خیریه ها، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی گسترده ای را در این خصوص اجرا کرده است.

ایجاد شبکه و هم افزایی میان خیرین و خیریه ها برای حمایت اثربخش از آسیب دیدگان و نیازمندان منطقه، افزایش فرهنگ مشارکت اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در منطقه، اثر بخشی و کارایی بیشتر اقدامات شهرداری منطقه در حوزه حمایت از آسیب دیدگان و نیازمندان ، هدفمند سازی اقدامات حمایتی ، ایجاد سیاست های یکپارچه حمایتی، کاهش فقر با راه اندازی و اجرای برنامه های توانمندسازی جوامع آسیب پذیر و ایجاد بستر شکل گیری مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان ها و شرکت ها از جمله اهداف اصلی اجرای این طرح درمنطقه ۱۶ است.

105105

کد خبر: 573412

وب گردی

وب گردی