سوریان: تا شروع  المپیک به فرم ایده‌آل می‌رسم

پرافتخارترین فرنگی‌کار ایران ابراز امیدواری کرد که تا زمان آغاز المپیک بتواند به فرم ایده‌آل برسد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، حمید سوریان پرافتخارترین فرنگی‌کار ایران که یک مدال طلای المپیک، 6 طلای جهانی و 2 طلای بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد، پس از پایان مرحله پنجم از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی، تمرینات اختصاصی خود را پیش از آغاز مرحله ششم اردوها به همراه افشین بیابانگرد، ملی‌پوشی که آماده حضور در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا می‌شود، در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کند.

سوریان ضمن ایده‌آل شمردن شرایط و امکانات آکادمی المپیک برای بهره‌مندی ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی از این مجموعه گفت: شرایط محیطی آکادمی و فضا و چارچوبی که بر آن حاکم است، برای ورزشکاران حرفه‌ای خصوصاً ورزشکارانی که خود را برای حضور در المپیک ریو آماده می‌کنند، بسیار خوب است.

وی عنوان کرد: با توجه به حس خانوادگی بیشتری که هر ورزشکاری در محیط آکادمی دارد و همین طور کارشناسان زبده‌ای که در آکادمی مشغول سرویس‌دهی به ورزشکاران حرفه‌ای و ملی‌پوش می باشند، این مسائل من را بر این داشت تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و اعزام به تورنمنت مهم مجارستان به همراه بیابانگرد به تمرین و کار با وزنه در این مجموعه بپردازم.

این فرنگی‌کار ضمن مثبت ارزیابی کردن فضای حاکم بر ورزش در سالی که منتهی به المپیک است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم نتایج درخشان گذشته را تکرار و به نتایجی حتی بهتر از المپیک لندن دست یابیم، این فضا را باید حرفه‌ای‌تر و پویاتر کنیم.

سوریان در پایان تصریح کرد: من هنوز به فرم ایده‌آل خود نرسیده‌ام و ان‌شاالله تا المپیک به این فرم که مدنظر من و مربیان تیم ملی است، خواهم رسید.

604/602

کد خبر: 574153

وب گردی

وب گردی