دیدار مسئولان واحد تهران مرکزی با جانبازان 8 سال دفاع مقدس

در آستانه‌سالروز وفات‌کریمه اهل بیت(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س)،جمعی‌از مسئولین وکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با حضور خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با جانبازان 8 سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم سوگواری حضرت معصومه (س) و بازدید از آسایشگاه ثارالله و دیدار با جانبازان قطع نخاعی 8 سال دفاع مقدس با حضور جمعی از خادمان حرم حضرت معصومه (س)، مسولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج کارکنان، بسیج اساتید، ستاد شاهدوامورایثارگران و جمعی از کارکنان این واحد بزرگ دانشگاهی انجام شد.

مهرداد نوابخش رییس‌واحد تهران‌مرکزی و رییس‌دانشگاه آزاد اسلامی‌استان تهران‌ ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س)، در سخنانی با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی بیان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت ائمه معصومین(ع) از وظایف‌دینی‌ما می باشد.ولیکن دانشگاهها علاوه بر برگزاری مراسم ملی و مذهبی، به عنوان یک مجموعه علمی وآموزشی مسئولیت‌ترویج فرهنگ دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی را نیز بر عهده دارند.

وی افزود: دانشگاهها‌می توانند با برگزاری کارگاههای آموزشی، نشستهای علمی فرهنگی، کرسی های نظریه پردازی با حضور استادان حوزه علوم دینی سهم بسزایی در تربیت نسل آینده و ترویج سبک زندگی‌اسلامی داشته باشند.

رییس‌واحد تهران مرکزی در ادامه با بیان اینکه "جانبازان" معلمان شجاعت و مردانگی هستند، اضافه کرد: جانبازان گواه زنده ای از رشادت ها و ایثارگری های مردان ایران اسلامی هستند که در طول 8 سال دفاع مقدس فراتر از مرز انسانیت در راه دین، شرف و وطن از جان ومال و عزیزان خود گذشتند.

وی تاکیدکرد: ارج نهادن به ازخودگذشتگی جانبازان و احترام به ارزشهای انسانی و اسلامی این عزیزان، وظیفه دینی و اخلاقی‌ما است.

گفتنی است، این برنامه به همت دفتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی برگزار شد .

20101

کد خبر: 574374

وب گردی

وب گردی