واکنش ها به حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو

در پی حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو، واکنش های زیادی از سوی هنرمندان مختلف صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز یکی از این افراد خواننده پاپ و آهنگساز، مانی رهنما بود. مانی رهنما در صفحه شخصی اش با انتشار عکسی از محمدرضا شجریان و همایون شجریان نوشت:

" استاد محمدرضا شجریان و همایون عزیز که صدای واقعی و ماندگار این سرزمین هستند و همیشه خواهند ماند، این درون این دو عزیزه و با کپی کردن صدا و رفتار و منش این عزیزان کسی نمی تونه به نزدیکی افق جایگاه این نازنینان برسه حتی با اهرم تلویزیون من و تو »

از سوی دیگر پرستو صالحی بازیگر ایرانی واکنشی متفاوت نشان داد و با انتشار فیلمی از سالار عقیلی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:

« وطنم ای شکوه پا برجا ... مردم وطنم نزاریم چشم، رو به رویای عشق بسته شود ... رفقا تمنا می کنم هر اتفاقی که می افته جبهه گیری نکنین رای صادر نکنید حکم ندید اصلا اتفاقی نیفتاده یک مصاحبه هنری انجام گرفته نه ضد نظام نه ضد کشور کاملا هنری حالا جاش مشکل داشته ، بله . الان باید هنرمند محبوب و متعهد کشورمون که سالهاست دینش رو به مردم و سرزمینش ادا کرده حمایت کنیم نه اینکه هیزم به آتیش بریزیم و شعله ورترش کنیم این آتیشی که یه عده آدم دارند بادش میزنن که گر بگیره، در آخر هنر و هنرمند رو میسوزونه . سیاسی کردن هر اتفاقی شده عادت متاسفانه »

505502

کد خبر: 575172

وب گردی

وب گردی