حاج رضایی: بعضی آقایان مثلا مسئول هستند/فساد در فوتبال وجود دارد

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی آقایان مثلا مسئول هستند اما در حقیقت هیچ کاری برای فوتبال نمی کنند.

به گژارش ایسکانیوز امیر حاج رضایی امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر همایون بهزادی در ورزشگاه شهید شیرودی تهران، در جمع خبرنگاران افزود: او اولین نفری نبود که مورد بی مهری قرار گرفت و آخرین نفر هم نخواهد بود.
وی با بیان اینکه بهزادی از افتخارات فوتبال کشور است، تصریح کرد: بهزادی در راهیابی تیم ملی ایران به المپیک 1964 توکیو، بسیار تاثیرگذار بود و دو بازی ماندگار برابر تیم ملی هند که در آن موقع بسیار قوی بود انجام داد. او گل های زیادی در دوبازی رفت و برگشت برابر هند به ثمر رساند و ایران توانست به المپیک راه پیدا کند.
وی ادامه داد: به آقایانی که به اصطلاح مسئول هستند، اما در واقعیت مسئول نیستند و در این مراسم فقط آمده اند عکس بگیرند، یک توصیه دارم و آن اینکه این مرگ دیر یا زود سراغ همه ما خواهد آمد.
حاج رضایی ادامه داد: در حق جامعه ورزش و شخصی مانند همایون بهزادی خیلی جفا شد. او را 10 مرتبه به بخش مراقبت های ویژه بردند و الحمد الله بزرگانی مانند علی پروین، حسین کلانی، جاسمیان، ظلی و سایر پیشکسوتان در کنارش بودند و مردی با این همه افتخار، تنها از دنیا رفت.
وی ادامه داد: برای سیستم ورزش متاسفم و یک تسلیت باید به اهالی فوتبال و خانواده همایون بهزادی بگویم و یک تسلیت به مسئولان فدراسیون که با همه بی مسئولیتی شاهد مرگ یکی از پیشکسوتان فوتبال هستیم.
این کارشناس برجسته فوتبال در خصوص فساد در فوتبال نیز گفت: فساد در فوتبال است و قابل استناد نیست و زمانی که من گفتم فوتبال ما ناپاک است، با یک شبکه مواجه شدم و شروع کردن به توهین و تهمت زدن. اما شنیدن فحاشی و تهمت ها علامت کوچکی برای گفتن حقیقت است.
وی یادآور شد: فساد در فوتبال وجود دارد و این قدرت برای از بین بردن فساد در این رشته وجود دارد.
پیکر مرحوم همایون بهزادی مشهور به سرطلایی فوتبال ایران امروز (دوشنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس فدراسیون فوتبال و جمع دیگری از مدیران فوتبال کشور و علاقمندان مرحوم بهزادی،در ورزشگاه شهید شیرودی تهران تشییع شد.
بهزادی که مشهور به سرطلایی فوتبال ایران بود، مدتها با بیماری ریوی و قلبی دست و پنجه نرم می کرد. او جمعه هفته گذشته در سن 73 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

601/601

کد خبر: 575207

وب گردی

وب گردی